Вже другий тиждень, як у Пирятині розпочав роботу Центр надання адміністративних послуг виконкому міської ради. Проект по ЦНАПу було реалізовано в рамках співпраці Пирятинської міської ради та Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) „Реформа управління на сході України“.
На сьогодні у ЦНАПі виконкому міської ради можна отримати 109 адміністративних та муніципальних послуг. Серед них: послуги з паспортних питань, реєстрація місця проживання, реєстрація бізнесу та нерухомості, із земельних питань, будівництва та архітектури, соціальних питань (видача довідки про склад сім’ї або про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, постановка на квартирний облік та на облік в дошкільний навчальний заклад).
Для зручності відвідувачів працює електронна черга, встановлено банківський термінал для оплати платних послуг. Також до адміністратора можна записатися за телефоном 3-23-53.
В зоні очікування для відвідувачів з дітьми облаштовано дитячий ігровий куточок, а для матусь із немовлятами в санітарній кімнаті є гаряча вода та встановлено пеленальний столик.
Якщо є питання, то можна отримати консультацію за телефонами 3-23-53, 3-23-50.
Графік роботи Центру надання адміністративних послуг (м. Пирятин, площа Героїв Майдану, 2): пн., ср., пт. - з 8:00 до 17:00, чт. - з 8:00 до 19:00, сб. - з 8:00 до 14:00.