Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
16 серпня 2017 року 13:41

Пирятинський ЦНАП працює

Вже другий тиждень, як у Пирятині розпочав роботу Центр надання адміністративних послуг виконкому міської ради. Проект по ЦНАПу було реалізовано в рамках співпраці  Пирятинської міської ради та Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) „Реформа управління на сході України“.

На сьогодні у ЦНАПі виконкому міської ради можна отримати 109 адміністративних та муніципальних послуг. Серед них: послуги з паспортних питань, реєстрація місця проживання, реєстрація бізнесу та нерухомості, із земельних питань, будівництва та архітектури, соціальних питань (видача довідки про склад сім’ї або про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, постановка на квартирний облік та на облік в дошкільний навчальний заклад).

Для зручності відвідувачів працює електронна черга, встановлено банківський термінал для оплати платних послуг. Також до адміністратора можна записатися за телефоном 3-23-53.

В зоні очікування для відвідувачів з дітьми облаштовано дитячий ігровий куточок, а для матусь із немовлятами в санітарній кімнаті є гаряча вода та встановлено пеленальний столик.

Якщо є питання, то можна отримати консультацію за телефонами 3-23-53, 3-23-50.

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг (м. Пирятин, площа Героїв Майдану, 2): пн., ср., пт. - з 8:00 до 17:00, чт. - з 8:00 до 19:00, сб. - з 8:00 до 14:00.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua