Відділ освіти Пирятинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Опорного закладу Пирятинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 6 Пирятинської міської ради Полтавської області.
Умови конкурсу:
- Кваліфікаційні вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
- Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:
- заяву про участь у конкурсі;
- особовий листок з обліку кадрів;
- фотокартку розміром 4 х 6 см;
- копію паспорта (1, 2, 3, 11, 12 сторінки);
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- копію трудової книжки;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- згоду на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист довільної форми;
- перспективний план розвитку навчального закладу в короткостроковій (строком на один рік) та довгостроковій (строком на п’ять років) перспективах.
Оплата праці згідно зі штатним розписом.
Термін подання документів з 01 серпня по 20 серпня 2017 року.
За довідками звертатись за адресою: відділ освіти (вул. Соборна, 21,
м. Пирятин) або за телефоном (05358) 3 – 10 – 84