Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І кварталу 2017 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Звернення реєструються відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
З метою забезпечення прозорості та відкритості в діяльності міської ради, вивчення громадської думки та виявлення гострих проблемних питань в громаді, які потребують вирішення, на веб - сервісі „Розумне місто“ у розділі „Петиції“, жителі Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади висловлюють свої думки та акцентують увагу на важливі для громади питання. Станом на 24.04.2017 р. надійшло 5 петицій (із них: розглядається – 3, збираються голоси – 2).
Щовівторка у міській раді працює „гаряча“ телефонна лінія, в якій беруть участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Надійшло 7 усних звернень. Громадянам надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.
За І квартал 2017 року до міської ради надійшло 78 звернень, з них письмових – 71, (2 пропозиція та 3 скарги).
Впродовж І кварталу до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 9 звернень, з них: 1 – до Пирятинської райдержадміністрації, 1 – до Пирятинської районної ради та 5 – до КБУ „Обласний контактний центр“, 2 – до депутатів Пирятинської міської ради Жайворонка О.Л., Мірошніченко А.О.
На особистий прийом до міського голови звернулося 7 особи.
З усіх звернень:
3 – повторні (підприємці АС № 1 – Свічка С.П., Цілуйко О.В., Велігоцька Л.М.);
11 – колективні;
6 – інтернет-приймальня.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 1;
інваліди I, II, III групи – 2;
ветерани праці – 1;
діти війни – 1.
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 32, аграрної політики і земельних відносин – 8, екології та природних ресурсів – 12, соціального захисту – 9, фінансової, податкової, митної політики – 1, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1, діяльності органів місцевого самоврядування – 1.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 21, роз’яснено – 35, відмовлено – 1, розгляду не підлягає – 1, на виконанні – 20 (із них до остаточного завершення робіт –11), не виконані – 9.
Питання з розгляду звертань громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та на засіданнях виконкому міської ради.