Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
11 травня 2017 року 09:54

У міській раді надаються адміністративні послуги

Вже понад рік відділ муніципальних послуг та правових питань виконкому Пирятинської міської ради надає 23 види адміністративних послуг. Це державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, також реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання.

 Процедуру реєстрації здійснює державний реєстратор та головний спеціаліст із загальних питань та звернень громадян  відділу муніципальних послуг та правових питань.

За отримання послуги необхідно сплатити адміністративний збір чи державне мито, в залежності від виду послуги.

З собою обов’язково мати паспорт та код платника податку. З повним переліком необхідних документів можна ознайомитися на сайті Пирятинської міської ради у розділі Муніципальні та адміністративні послуги.

Послуги з реєстрації нерухомості можна отримати у державного реєстратора щоденно, крім суботи та неділі, з 09.00 до 16.00 години.

Послуги з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання – щоденно з 09.00 до 16.00, крім четверга, суботи та неділі.

За додатковою інформацією просимо звертатися у відділ муніципальних послуг та правових питань (вул. Соборна, 21, міська рада, І поверх) або за телефоном: 3-10-53.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua