Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
12 лютого 2017 року 16:10

Депутати розглядали земельні питання

10 лютого відбулося засідання постійної комісії з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи. Депутати міської ради розглянули низку земельних питань та заслухали інформацію про використання коштів на ремонтні роботи у ДНЗ „Берізка“. Одне питання довелося зняти з розгляду.

Перше питання стосувалося розглядe заяви Валентини Кучі та колективного звернення фізичних осіб-підприємців щодо демонтажу тимчасової споруди, власником якої було ТОВ „Лукулл“. Жінка придбала споруду і звернулася до міської ради, щоб укласти договір оренди землі. В свою чергу, підприємці звернулися, щоб споруду демонтували, адже вона розташована із порушенням норм. З цього питання інформували заступник міського голови Максим Варава та начальник відділу земельних та екологічних питань Євген Стадник. Про правовий бік проблеми розповів начальник юридичного відділу Руслан Соловйов. Повністю розібратися та прийняти рішення депутатам так і не вдалося, адже один із запрошених підприємців, порушивши етичні норми поведінки, мало не зірвав засідання комісії. Тому депутати вирішили зняти з розгляду дане питання.

Далі члени комісії розглянули низку питань, які стосувалися затвердження технічних документацій, надання дозволів на виготовлення технічних документацій, припинення договору оренди земельної ділянки. Кілька звернень депутати вирішили доопрацювати.

З приводу використання коштів на проведення робіт з капітального ремонту дошкільного навчального закладу „Берізка“  інформувала начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності Ірина Цюра. Вона зазначила, що загальна кошторисна вартість робіт складає майже 1,5 млн. грн. Більша частина ремонту вже виконана. Нині тривають роботи в останній групі. Завідуюча ДНЗ „Берізка“ Валентина Луценко продемонструвала присутнім фото до і після ремонту.  Звернулася до депутатів із проханням виділити кошти на нові меблі, реконструкцію ясельної групи, ремонт пральні та спальні. Почуту інформацію депутати взяли до відома і завершили засідання.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua