23 січня відбулося засідання постійної комісії Пирятинської міської ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва за участю постійної комісії з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури, охорони здоров’я та соціального захисту, голів інших постійних комісій, керівників шкіл, дошкільних та позашкільних закладів. Депутати розглянули два питання порядку денного: про використання коштів державної освітньої субвенції у 2016 році; про перспективи розвитку галузі освіти у 2017 році.
За інформацією начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності виконкому міської ради Ірини Цюри, у 2016 році із державного бюджету отримано 17167,4 тис.грн освітньої субвенції. Ці кошти практично повністю використані. Незначний залишок в сумі 139,2 тис.грн члени бюджетної комісії запропонували використати на здійснення заходів з енергозбереження. Крім того, на забезпечення енергоефективності будівель закладів освіти запропоновано спрямувати залишок коштів в сумі понад 200 тис.грн, які виділялися, але не були використані в повному обсязі у 2016 році.
По другому питанню депутати заслухали інформацію заступника міського голови з питань діяльності виконкому Ігоря Шикеринця та керівників навчальних закладів щодо проблемних питань, шляхів їх вирішення та перспектив розвитку закладів у 2017 році. В ході підготовки до чергової сесії профільні постійні комісії міської ради повинні опрацювати перелік проблемних питань та надати пропозиції щодо першочергових завдань, які будуть включені до Плану соціально-економічного розвитку міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік і забезпечать поступальний розвиток галузі освіти та підвищення якості надання освітніх послуг населенню об’єднаної громади. Одне із таких завдань – формування та організація діяльності методичної служби при відділі освіти Пирятинської міської ради.