Розповідаємо про роботу інноваційного 3D коворкінгу:
Учні проводять заняття, що стосуються поняття про управляючі системи автономних транспортний засобів та практично вивчали різні приклади управляючих систем.
Проводять дослідження принципів побудови автоматизованої системи управління робототехнічних систем, а також розглядали мікропроцесорну систему в контурі управління робототехнічним комплексом.
Усі заняття інноваційного коворкінгу охоплюють актуальні теми для вивчення:
- елементи штучного інтелекту при побудові систем управління;
- принципи побудови платформи повітряного базування коптерного типу.
На час практичних занять в межах теми про дрони учні дізнавалися про розробку силового електричного мотора для коптера з використанням ниодимових магнітів.
Нагадуємо, що коворкінги створені за підтримки ГО «Інститут Громадянського Суспільства» у партнерстві з Пирятинською міською радою за підтримки Європейського Союзу у межах проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання».