10 січня 2017 року проведено засідання тендерного комітету Пиятинської міської ради. З метою відкритості та прозорості в діяльності міської ради до участі у засіданні були запрошені депутати міської ради.
Членами комітету було розглянуто ряд важливих питань. Детально обговорили необхідні придбання спеціалізованих кабінетів для опорної школи. Прийнято рішення щодо початку процедури відкритих торгів на закупівлю кабінетів фізики (очікувана вартість закупівлі 1341800 грн.), географії
(221770 грн.), лінгафонного (352540 грн.), два кабінета інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (669460 грн.).
Також розглянуті питання щодо проведення переговорних процедур закупівель: на закупівлю електричної енергії з Пирятинською філією ПАТ „Полтаваобленерго“ (орієнтовна вартість закупівлі 1290030 грн.), централізованого постачання теплової енергії – ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“, ПП „Хазар-2007“ (орієнтовна вартість закупівлі 515200 грн.).
Для закупівлі природного газу оголошено відкриті торги з орієнтовною вартістю закупівлі 2748750 грн.
Тендерний комітет також розглянув питання щодо закупівлі для навчальних закладів Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади молока на орієнтовну суму закупівлі 460,0 тис.грн. (31945 кг), філе курячого- 660,0 тис.грн. (10153 кг), масла 73 % - 250,0 тис.грн (2415 кг).
Найближчим часом оголошення про закупівлі будуть розміщені на електронному майданчику „ZAKYPKI.PROM.UA“ в системі ProZorro.