Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягів стратегічної екології оцінки проєкту містобудівної документації «Детальний план території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області»

На виконання вимог ст.12 Закону України „Про стратегічну екологічну оцінку“ повідомляємо про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документу державного планування „Детальний план території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області“.

Пропозиції до документу державного планування надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до виконавчого комітету Пирятинської міської ради, за адресою: Полтавська область, Лубенський район, м.Пирятин, вул.Соборна, 42 протягом 15 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Пирятинської міської ради  http://pyriatyn.org.ua/.

 

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ДОКУМЕНТУ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ

„Детальний план території обмеженої вул. Миру в с. Кейбалівка Лубенського району Полтавської області“

 

Відповідно до статті 10 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», з метою визначення обсягу досліджень, методів екологічної оцінки, рівня деталізації інформації, яка включається до звіту про СЕО, та необхідності здійснення СЕО замовник подає заяву про визначення обсягу СЕО до місцевих органів управління. Визначення обсягу СЕО дозволяє сфокусувати звіт на важливих питаннях охорони довкілля, у тому числі для здоров’я населення, для громадськості та зацікавлених сторін.

Враховуючи вище вказане, надаємо інформацію про визначення обсягу СЕО документу державного планування «Детальний план території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області».

1.ЗАМОВНИК СЕО

Замовником проекту є виконавчий комітет Пирятинської міської ради.

Юридична адреса: Полтавська область, Лубенський район, м.Пирятин, вул.Соборна, 42.

Виконавець – ФОП Педан С.В.

2.ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Детальний план території земельної ділянки, розташованої в межах населеного пункту села Кейбалівка в адміністративних межах Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади Лубенського району Полтавської області, розробляється з метою визначення територіального розвитку на проектний період з урахуванням перспектив, обґрунтованих раціональним використанням територіальних та природних ресурсів, а також з метою оптимальної функціональної організації простору, яка має забезпечувати стійкий розвиток території.

Детальний план території передбачає:

– визначення майбутніх потреб переважних напрямів використання території;

– урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;

– обґрунтування черговості й пріоритетності забудови та іншого використання територій;

– визначення містобудівних заходів щодо поліпшення екологічного та санітарно-гігієнічного стану;

– визначення територій, що мають будівельні, санітарно-гігієнічні, природоохоронні та інші обмеження їх використання.

При розробці «Детального плану території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області», враховується: При розробці детального плану території враховуються: «Схема планування території Полтавської області», розроблена Українським державним науково-дослідним інститутом проєктування міст  «Діпромісто» у 2012 році (затверджена шістнадцятою сесією Полтавської обласної ради шостого скликання від 23.05.2013), чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території. Відповідно до планувальних рішень Схеми планування території Полтавської області, затвердженої рішенням шістнадцятої сесії Полтавської обласної ради шостого скликання від 23.05.2013, за функціональним зонуванням територія проектування відноситься до території переважно аграрного використання.

Проектом дана оцінка існуючого стану території, що розглядається, та передбачені: основні принципи планування і забудови території, її функціональне використання, інженерне забезпечення, організація транспортного та пішохідного руху з розміщенням місць паркування транспортних засобів, а також комплексний благоустрій.

3.ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Обсяг СЕО визначається переліком основних екологічних проблем, наявних на території, щодо якої здійснюється проєктування.

Метою СЕО є забезпечення високого рівня охорони довкілля та сприяння інтеграції екологічних факторів у підготовку планів і програм для забезпечення збалансованого (сталого) розвитку. В Україні створені передумови для імплементації процесу СЕО, пов’язані з розвитком стратегічного планування та національної практики застосування екологічної оцінки.

Проєктом детального плану дана оцінка існуючого стану території, що розглядається, та передбачені: основні принципи планування і забудови території, що розглядається, її функціональне використання, інженерне забезпечення, організація транспортного та пішохідного руху, зокрема шлях руху пожежного транспорту для забезпечення пожежної безпеки.

Даних щодо залягання корисних копалин на території планування немає, територія не забруднена радіоактивними речовинами. За екологічними чинниками територія знаходиться у сприятливому середовищі, яке забезпечується відсутністю джерел забруднення.

Рельєф місцевості по території проектування рівномірний, ухил з північного сходу на південний захід. Зсуви, просадки не спостерігались, наявні безстічні ділянки.

Проєктом детального планування передбачено розміщення наступних об’єктів будівництва: елеватор потужністю 5000т, млин, макаронний цех, олійниця і пекарня.

Виходячи з місця розташування території, визначаються функціональна організація, величина, місткість, межі основних структурно-планувальних елементів ділянки в адміністративних населеного пункту.

Архітектурно-планувальне рішення по забудові ділянки враховують аналіз існуючої містобудівної ситуації, особливості цього району з точки зору санітарно-гігієнічних вимог, інженерної підготовки території.

При розробці схеми інженерної підготовки території за основу прийняті відмітки існуючих проїздів та існуючого рельєфу. Схемою передбачається: забезпечення відведення поверхневих та талих вод; забезпечення проектних відміток в точках перетину осей вулиць (проїздів) і місцях перелому поздовжнього профілю; створення нормативних умов для руху транспорту і пішоходів; забезпечення видимості в профілі і плані. Територія спланована таким чином, щоб забезпечувалося водовідведення атмосферних і талих вод з урахуванням комунікацій, будівель і споруд навколишньої забудови.

В межах ДПТ об’єкти природно-заповідного фонду відсутні. Матеріали курортологічних ресурсів і медичного зонування для курортних районів – відсутні.

Одним із основних елементів благоустрою є зелені насадження. Крім естетичного, вони мають ще й величезне санітарне значення, захищаючи від диму, вихлопних газів, пилу тощо. Вдале поєднання різних рослин дозволяє значно зменшити шкідливі санітарні фактори. Так, насадження дерев і кущів значно зменшують амплітуду температурних коливань, збільшують у спекотні дні вологість повітря.

Детальний план розробляється в межах населеного пункту с.Кейбалівка з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації частини території призначеної для комплексної забудови та відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та «Про регулювання містобудівної діяльності» підлягає стратегічній екологічній оцінці.

4.ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

При розробці ДПТ враховані вимоги ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова території», Державні санітарні норми, витримані зони санітарної охорони газопроводу низького тиску, повітряних ліній електропередач, водопроводу, самопливної каналізації, санітарно-захисна зона від локальних очисних споруд.

а) для довкілля, у тому числі для населення:

для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря: водні ресурси:

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі;

- кліматичні фактори;

у тому числі для здоров’я населення:

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території, на здоров’я населення.

6) для територій з природоохоронним статусом:

Ділянка, що розглядається, не відноситься до земель, що мають природоохоронний статус. Територія ДПТ також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодять існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язаних з плануванням та забудовою населених пунктів.

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Транскордонний плив відсутній.

5.ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

Придатність до забудови на стадії розробки Детального плану території визначається  виходячи з найбільш  раціонального її використання, ефективного розміщення всіх основних елементів  об’єктів і їх структури, організації вертикального планування, створення чітких транспортних зв’язків,  можливості розвитку завдяки резервуванню території, максимальному збереженню середовища існування людини.

Даним детальним планом на розрахунковий період передбачається розміщення елеватора потужністю, млина, макаронного цеху, олійниці і пекарні. Вільна від будівель, споруд та мощення частина земельної ділянки використовується для озеленення.

На планування проєктної території впливатимуть інженерно-економічні аспекти її освоєння під забудову та ряд природних умов: геоморфологічні (форма рельєфу, крутизна схилів), геологічні (будова і склад залягаючих порід, їх несуча спроможність), гідрогеологічні (фізико-хімічний склад і рівень ґрунтових вод).

При розробці детального плану  проєктної території основними нормативними документами є: Державні будівельні норми – ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", Санітарні правила № 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО «Детальний план території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області», передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін та альтернативні рішення планування території.

 

 У разі незатвердження документа державного планування та відмови від реалізації будівництва об’єктів, що проектуються, створюються перешкодить пришвидшенню розвитку економіки населеного пункту.

6.ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

При здійсненні стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування. Для підготовки звіту СЕО необхідно використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля; статистичну інформацію; інформацію, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДДП, дані моніторингу стану довкілля; інша доступна інформація.

7.ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Стратегічною екологічною оцінкою передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов’язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення. При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил;

– заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки.

8.ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» у разі необхідності проведення повномасштабної процедури СЕО.

ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування «Детальний план території обмеженої вул.Миру в с.Кейбалівка Лубенського району Полтавської області» надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до виконавчого комітету Пирятинської міської ради, за адресою: Полтавська область, Лубенський район, м.Пирятин, вул.Соборна, 42 протягом 15 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Пирятинської міської ради  http://pyriatyn.org.ua/.

 

Додатки:

  • Проєктний план детального плану території на 1 арк. в 1 прим.;

Заступник голови

з питань діяльності

виконавчих органів                                                                          Михайло МЕЛЬНИЧЕНКО

 

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua