Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОГОЛОШЕННЯ про конкурс

Відповідно до розпорядження міського голови  від 02.10.2019 № 189

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття посади керівника Пирятинського ліцею Пирятинської міської ради Полтавської області

(вулиця Визволення, 2а, місто Пирятин Полтавської області, 37000; тел. (05358) 2-02-30, 2-06-42)

 

Умови конкурсу:

Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, має вищу освіту, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний та психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Керівники закладів загальної середньої освіти призначаються на посаду міським головою за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкового трудового договору (контракту) на підставі рішення сесії Пирятинської міської ради.

Керівникові закладу загальної середньої освіти нараховується заробітна плата відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 „Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери“; інші види доплат та  грошового заохочення виплачуються відповідно до чинного законодавства України.

Термін прийняття документів – з  04 по 25 жовтня  2019 року.

 

Особа, яка має намір брати участь у конкурсі на посаду керівника закладу, подає до відділу  персоналу та організаційної роботи виконкому міської ради (вул.Соборна, 21,  м.Пирятин) такі документи:

- заяву про участь у конкурсі встановленого зразка;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- особовий листок з обліку кадрів;

- фотокартку розміром 4х6 см;

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копії документів про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста), підвищення кваліфікації;

- копію трудової книжки та інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“;

- мотиваційний лист довільної форми;

- перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти в короткостроковій (строком на два роки) та довгостроковій (строком на шість років) перспективах, у яких повинні бути чітко відображені заходи, що вживатимуться претендентом для підвищення ефективності діяльності закладу освіти.

Претендент, який подає документи, відповідає за достовірність поданої ним інформації.

 

Конкурсний відбір складається з етапів:

прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу Конкурсної комісії;

оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

проведення конкурсного відбору;

визначення переможця конкурсу;

оприлюднення результатів конкурсу.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради

вул.Соборна, 21,  м.Пирятин, або за телефоном  (05358) 3-22-60.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua