Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОГОЛОШЕННЯ про вакансію керівника Пирятинського культурно-громадського центру

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

керівника Пирятинського культурно-громадського центру

 

Керівником Пирятинського культурно-громадського центру може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Не може бути призначена на посаду керівника Пирятинського культурно-громадського центру особа, яка:

за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління комунальним закладом культури – виконавчого комітету Пирятинської міської ради.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів – з  30 травня  по  01 липня  2019 року.

 

Особа, яка має намір брати участь у конкурсі на посаду керівника Пирятинського культурно-громадського центру, подає до відділу  культури і туризму міської ради (вул.Соборна, 21,  м.Пирятин)  такі документи:

 

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“;

автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

два рекомендаційні листи довільної форми;

мотиваційний лист довільної форми;

програма розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

 

Допоміжними критеріями під час голосування на користь кандидатів є:

післядипломна освіта у галузі управління;

ступінь MBA (Master of Business Administration), MPA (Master of Public Administration), MLA (Master of Liberal Arts), магістра бізнес-адміністрування чи магістра державного управління;

науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук) чи доктора наук;

досвід роботи на керівних посадах в українських/міжнародних компаніях, установах, програмах, проектах у сфері культури;

володіння офіційними мовами Європейського Союзу;

досвід розроблення і реалізації інвестиційних та інноваційних проектів;

схвальні відгуки в українських та іноземних галузевих засобах масової інформації;

бездоганна ділова репутація.

 

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ культури і туризму міської ради

вул.Соборна, 21,  м.Пирятин, або за телефоном  (05358) 2-05-81 (приймальня).

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua