37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
16 січня 2021 року
Головне меню
Актуально

Повідомляємо, що Департамент екології та природних ресурсів Полтавської ОДА надав заявнику – Департамент будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА Висновок з оцінки впливу на довкілля

З метою реалізації Стратегії розвитку Пирятинської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням третьої сесії Пирятинської міської ради восьмого скликання від 23 грудня 2020 року № 103 (далі Стратегія), виконкомом Пирятинської міської ради розробляється План соціально-економічного розвитку Пирятинської МТГ на 2021 рік (далі – План).

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 266
візитів сьогодні: 475
візитів всього: 235629
Корисні посилання
ОГОЛОШЕННЯ про вакансію

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади: начальника Пирятинських госпрозрахункових очисних споруд

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з 20.05. по 20.06.2019 року.

Особа, яка претендує на зайняття керівної посади (далі - кандидат), подає особисто у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) заяву в довільній формі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“;

 2) ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства - іншого документа, що посвідчує особу);

3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

 4) чотири фотографії кандидата розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях;

5) копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;

6) копію заповненої частини трудової книжки (за наявності);

7)копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

8) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);

9) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), за рік, що передує року, в якому було оприлюднене оголошення про конкурс, за формою, встановленою Національним агентством з питань запобігання корупції.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад: Вимоги до кандидатів на керівні посади:

1. Кандидатом на керівну посаду може бути особа, яка: 1) має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліст або магістр; 2) має досвід управління на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах) або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування; 3) вільно володіє державною мовою; 4) здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки; 5) щодо якої відсутні обставини, передбачені в частині другій цієї статті; 6) відповідає іншим вимогам для керівника відповідного суб’єкта господарювання у випадках, передбачених законодавством України.

2. Не може бути кандидатом на керівну посаду особа, яка: 1) за рішенням суду визнана недієздатною або обмежено дієздатною; 2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; 3) притягалася на підставі обвинувального вироку, який набрав законної сили, до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) відповідно до вироку суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або обіймати певні посади; 5) призначення (обрання) якої на посаду керівника комунального підприємства, суперечитиме вимогам законодавства щодо роботи іноземців, громадян України, які мають громадянство іноземної держави (держав), або осіб без громадянства; 6) у разі призначення (обрання) буде безпосередньо підпорядкована особі, яка є її близькою особою відповідно до Закону України „Про запобігання корупції“; 7) не подала декларацію за минулий рік за формою декларації, встановленою для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), у випадку, якщо повинна була її подавати; 8) не відповідає вимогам, встановленим частиною першою цієї статті.

 

За допомогою відомостей про фінансово-економічне становище комунального підприємства кандидати зобов’язані протягом 20 календарних днів з дня їх отримання розробити конкурсні пропозиції та подати їх особисто конкурсній комісії.

Конкурсні пропозиції повинні містити:

1) проект стратегічного плану розвитку суб’єкта господарювання на середньострокову перспективу;

 2) детальний першочерговий план реформування суб’єкта господарювання протягом одного року;

3) заходи з виконання завдань, поставлених перед суб’єктом господарювання, та результати аналізу можливих ризиків, а також пропозиції з поліпшення техніко-економічних та фінансових показників суб’єкта господарювання, підвищення його конкурентоспроможності на ринку;

 4) обсяг надходжень коштів до бюджету;

 5) пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку суб’єкта господарювання;

6) пропозиції щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання та здійснення тарифної політики;

7) інші відомості на розсуд кандидата.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  виконкому міської ради

 (05358) 3-22-70.

 


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

18 січня 2021 року, о 10.00 год, в приміщенні Центру громадського діалогу відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань освіти, фізичної культури, охорони здоров’я, соціального захисту та гендерної рівності. 

 

18 січня 2021 року, о 14.00 год, в приміщенні Центру громадського діалогу відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, культури, молоді, депутатської діяльності, етики та ЗМІ.

 

19 січня 2021 року, о 15.00 год, в приміщенні Центру громадського діалогу відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань  містобудування, будівництва, житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та сфери послуг.

 

20 січня 2021 року, о 14.00 год, в приміщенні Центру громадського діалогу відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань земельних відносин та охорони природи

 

 з  01 січня 2021  року  введені  в  дію  нові  рахунки для зарахування надходжень до державного бюджету  та  до  бюджету  Пирятинської  міської  територіальної  громади.    

Рахунки,  що  діяли  у  2020  році  будуть  закриті.

Відповідно до розпорядження міського голови від 31.12.2020 № 285

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад

Перелік документів, які додаються до заяви:

1) документ з лікувального закладу, який підтверджує діагноз хворого;

2) довідка про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні;

3) ксерокопія паспорта (1 і 2 сторінки та сторінка місця реєстрації);

4) ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера громадянина (картки платника податків), який потребує матеріальної допомоги, а для громадян, які через свої релігійні переконання не мають ідентифікаційного коду - копія сторінки паспорта з відповідною відміткою.;

5) довідка з реквізитами банківського рахунку заявника;

6) документ, який підтверджує соціальний статус (довідка про перебування на обліку в управлінні соціального захисту населення як малозабезпечена сім’я; посвідчення багатодітної сім’ї, пенсійне посвідчення; посвідчення „Інваліда війни“, посвідчення „Учасника бойових дій“; посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, довідка МСЕК, довідка з міського центру соціальних служб про перебування на обліку, як сім’я в складних життєвих обставинах).

Пазюк Сергій Георгійович, секретар міської ради 18 січня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2021 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.603511 sec.)