37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
2 червня 2020 року
Головне меню
Актуально

Оголошено прийом документів на отримання роботодавцями компенсації на відшкодування вартості місячного стажування працівників.

 

 Громадська організація „Освітньо-аналітичний центр розвитку громад“ розробив онлайн майданчик rynok.in.ua, на якому можна розмістити інформацію про власну продукцію.

Пирятинські госпрозрахункові очисні споруди інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водовідведення.

 

Повідомляємо, що   з  1 листопада 2019 року змінюються всі рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 205
візитів сьогодні: 232
візитів всього: 165512
Корисні посилання
ОГОЛОШЕННЯ про вакансію

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади: начальника Пирятинських госпрозрахункових очисних споруд

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з 20.05. по 20.06.2019 року.

Особа, яка претендує на зайняття керівної посади (далі - кандидат), подає особисто у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) заяву в довільній формі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“;

 2) ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства - іншого документа, що посвідчує особу);

3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

 4) чотири фотографії кандидата розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях;

5) копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;

6) копію заповненої частини трудової книжки (за наявності);

7)копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

8) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);

9) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), за рік, що передує року, в якому було оприлюднене оголошення про конкурс, за формою, встановленою Національним агентством з питань запобігання корупції.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад: Вимоги до кандидатів на керівні посади:

1. Кандидатом на керівну посаду може бути особа, яка: 1) має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліст або магістр; 2) має досвід управління на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах) або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування; 3) вільно володіє державною мовою; 4) здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки; 5) щодо якої відсутні обставини, передбачені в частині другій цієї статті; 6) відповідає іншим вимогам для керівника відповідного суб’єкта господарювання у випадках, передбачених законодавством України.

2. Не може бути кандидатом на керівну посаду особа, яка: 1) за рішенням суду визнана недієздатною або обмежено дієздатною; 2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; 3) притягалася на підставі обвинувального вироку, який набрав законної сили, до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) відповідно до вироку суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або обіймати певні посади; 5) призначення (обрання) якої на посаду керівника комунального підприємства, суперечитиме вимогам законодавства щодо роботи іноземців, громадян України, які мають громадянство іноземної держави (держав), або осіб без громадянства; 6) у разі призначення (обрання) буде безпосередньо підпорядкована особі, яка є її близькою особою відповідно до Закону України „Про запобігання корупції“; 7) не подала декларацію за минулий рік за формою декларації, встановленою для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), у випадку, якщо повинна була її подавати; 8) не відповідає вимогам, встановленим частиною першою цієї статті.

 

За допомогою відомостей про фінансово-економічне становище комунального підприємства кандидати зобов’язані протягом 20 календарних днів з дня їх отримання розробити конкурсні пропозиції та подати їх особисто конкурсній комісії.

Конкурсні пропозиції повинні містити:

1) проект стратегічного плану розвитку суб’єкта господарювання на середньострокову перспективу;

 2) детальний першочерговий план реформування суб’єкта господарювання протягом одного року;

3) заходи з виконання завдань, поставлених перед суб’єктом господарювання, та результати аналізу можливих ризиків, а також пропозиції з поліпшення техніко-економічних та фінансових показників суб’єкта господарювання, підвищення його конкурентоспроможності на ринку;

 4) обсяг надходжень коштів до бюджету;

 5) пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку суб’єкта господарювання;

6) пропозиції щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання та здійснення тарифної політики;

7) інші відомості на розсуд кандидата.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  виконкому міської ради

 (05358) 3-22-70.

 


Пошук по сайту
 
Smart
Ваша думка для нас важлива!
Анонси подій

ЦНАП інформує: з 28 травня ЦНАП виконкому Пирятинської міської ради розпочав надання послуги „Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків“.

Пирятинська  міська  рада  та  Національний  природний  парк  „Пирятинський“ в рамках відзначення Міжнародного дня біорізноманіття з 22 травня по 22 червня 2020 року оголошують проведення міського конкурсу „Природні барви Пирятинського краю“.

Калиновомостівський старостат Пирятинської міської ОТГ запрошує фельдшера на роботу у сільський ФАП.

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує щорічний конкурс із благоустрою  „Найкращий будинок та благоустрій території“ та запрошує пирятинців взяти активну участь у ньому.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс на посади керівників комунальних підприємств „Каштан“ та „Готель „Пирятин“

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено у ЦНАПі додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

Шановні жителі громади!

 Міський голова Олексій Рябоконь здійснюватиме щопонеділка з 13:00 до 14:00 особистий прийом громадян дистанційно. Поспілкуватися з ним можна, зателефонувавши за номером: (05358) 3-23-53

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Опитування
Чи повинні депутати Пирятинської міської ради керуватися етичним кодексом??
Так
265 (64.63 %)
Ні
145 (35.37 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2020 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.385036 sec.)