37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
22 серпня 2019 року
Головне меню
Актуально

З метою з’ясування ставлення громади до розвитку приватного підприємництва та намірів влади щодо його підтримки проводиться опитування громадської думки мешканців Пирятинської міської ОТГ. Просимо Вас взяти участь в опитуванні, оскільки Ваша відповідь допоможе зрозуміти, чи потрібна підприємцям допомога, яким чином і якою вона повинна бути.

 

З  01  липня  цього  року  вже  вчетверте  стартував  прийом  проектних  пропозицій  на  виконання  положень  Громадського  бюджету  (бюджету  участі).  З  01  липня  до   28  вересня  кожен  бажаючий  мешканець  нашої  ОТГ,  якому  виповнилося  14  років  має  можливість  подати  на  розгляд  свій  проект  та  внести  свій  вклад у  розвиток  нашої  громади.   

 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 9
переглядів: 181
візитів сьогодні: 74
візитів всього: 98019
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
ОГОЛОШЕННЯ про вакансію

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади: начальника Пирятинських госпрозрахункових очисних споруд

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з 20.05. по 20.06.2019 року.

Особа, яка претендує на зайняття керівної посади (далі - кандидат), подає особисто у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) заяву в довільній формі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“;

 2) ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства - іншого документа, що посвідчує особу);

3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

 4) чотири фотографії кандидата розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях;

5) копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;

6) копію заповненої частини трудової книжки (за наявності);

7)копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

8) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);

9) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), за рік, що передує року, в якому було оприлюднене оголошення про конкурс, за формою, встановленою Національним агентством з питань запобігання корупції.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад: Вимоги до кандидатів на керівні посади:

1. Кандидатом на керівну посаду може бути особа, яка: 1) має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліст або магістр; 2) має досвід управління на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах) або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування; 3) вільно володіє державною мовою; 4) здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки; 5) щодо якої відсутні обставини, передбачені в частині другій цієї статті; 6) відповідає іншим вимогам для керівника відповідного суб’єкта господарювання у випадках, передбачених законодавством України.

2. Не може бути кандидатом на керівну посаду особа, яка: 1) за рішенням суду визнана недієздатною або обмежено дієздатною; 2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; 3) притягалася на підставі обвинувального вироку, який набрав законної сили, до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) відповідно до вироку суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або обіймати певні посади; 5) призначення (обрання) якої на посаду керівника комунального підприємства, суперечитиме вимогам законодавства щодо роботи іноземців, громадян України, які мають громадянство іноземної держави (держав), або осіб без громадянства; 6) у разі призначення (обрання) буде безпосередньо підпорядкована особі, яка є її близькою особою відповідно до Закону України „Про запобігання корупції“; 7) не подала декларацію за минулий рік за формою декларації, встановленою для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), у випадку, якщо повинна була її подавати; 8) не відповідає вимогам, встановленим частиною першою цієї статті.

 

За допомогою відомостей про фінансово-економічне становище комунального підприємства кандидати зобов’язані протягом 20 календарних днів з дня їх отримання розробити конкурсні пропозиції та подати їх особисто конкурсній комісії.

Конкурсні пропозиції повинні містити:

1) проект стратегічного плану розвитку суб’єкта господарювання на середньострокову перспективу;

 2) детальний першочерговий план реформування суб’єкта господарювання протягом одного року;

3) заходи з виконання завдань, поставлених перед суб’єктом господарювання, та результати аналізу можливих ризиків, а також пропозиції з поліпшення техніко-економічних та фінансових показників суб’єкта господарювання, підвищення його конкурентоспроможності на ринку;

 4) обсяг надходжень коштів до бюджету;

 5) пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку суб’єкта господарювання;

6) пропозиції щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання та здійснення тарифної політики;

7) інші відомості на розсуд кандидата.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  виконкому міської ради

 (05358) 3-22-70.

 


Пошук по сайту
 
Smart
Я МАЮ ПРАВО!
Анонси подій

09 вересня 2019 року, о 14:00, в приміщенні Пирятинського центру дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться п’ятдесят дев’ята сесія Пирятинської міської ради сьомого скликання.

До уваги суб’єктів малого та середнього бізнесу!

З метою сприяння вирішенню питань у сфері бізнесу в найближчий час планується проведення зустрічі міського голови Олексія Рябоконя з місцевими підприємцями у форматі „Ранкова кава з мером“.  

Оголошено архітектурний конкурс на кращу ескізну пропозицію облаштування громадського простору вшанування захисників територіальної цілісності України в місті Пирятин

 

23 серпня о 09:00 год. відбудеться позачергове засідання виконкому міської ради. 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, і випадків домашнього насильства, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.260043 sec.)