Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс
на зайняття вакантної посади:
головного спеціаліста з інформаційної діяльності загального відділу та інформаційного забезпечення (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника).
Процедура призначення на посади проводиться за конкурсним відбором.
Умови конкурсу:
Термін прийняття документів – з 02 січня по 01 лютого 2019 року.
Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:
- заява для участі в конкурсі
- особова картка (форма П-2ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4х6 см
- копія паспорта
- копія диплому про освіту з додатком
- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння
наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)
- копія військового квитка
- копія ідентифікаційного коду
- копія трудової книжки
- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)
- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:
Головний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
За довідками звертатись:
Пирятинська міська рада
Відділ персоналу та організаційної роботи виконкому міської ради
вул.Соборна, 21, м.Пирятин, або за телефоном (05358) 3-22-60.