20 січня відбувся другий етап ХХІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості „Заради честі, миру і майбутнього України“, присвячений українським добровольцям, які свідомо, за покликом серця, у важкий для країни час, стали на захист суверенітету і територіальної цілісності України.
У цьому році на конкурс подали роботи учні усіх міських ліцеїв, філії Пирятинського ліцею та Березоворудської школи. Оргкомітет конкурсу спільно з журі відзначили актуальність поданих творчих робіт з літератури та історії. Це говорить про те, що молодь не стоїть осторонь процесів, які відбуваються в країні, на Пирятинщині, в закладах освіти, а вчителі здійснюють планомірний виховний вплив на підростаюче покоління. Саме з такої небайдужості, любові, у тому числі до рідної домівки та рідного краю, і народжується патріотизм, змушуючи робити великі і малі вчинки в ім`я своєї батьківщини.
У номінації „Література“ було представлено 8 робіт різних за жанрами (вірш, твір-роздум, есе, нарис, новела). Призові місця розподілилися наступним чином: перше місце розділили Неля Янголь, учениця 10 класу Березоворудської школи, з віршем „Мій герой-доброволець“ та учениця Пирятинського ліцею Дарина Опанасенко за твір-роздум „Заради честі, миру і майбутнього України“; друге місце – одинадцятикласниця ліцею №4 Катерина Рішко (есе „Заради честі, миру і майбутнього України) та одинадцятикласник ліцею Олександр Василенко (нарис „Заради честі, миру і майбутнього України“); на третьому місці – Неля Янголь (Березоворудська школа) за новелу «За покликом серця» та Сюзанна Матяш (нарис „Не плач за мною, мамо…“) – учениця філії Пирятинського ліцею. До конкурсу учні готувалися під керівництвом педагогів Наталії Черняк, Людмили Гуленко, Тамари Налчаджі, Лариси Стригунівської.
Дві конкурсні роботи було представлено в номінації „Історія України і державотворення“. Дослідницькі роботи охопили часи козаччини і добу Української революції, період боротьби за українську державність і сучасний період, висвітили діяльність сучасних добровольців і волонтерів Пирятинського краю. За підсумками розгляду дослідницьких робіт журі конкурсу визначило переможцями обидві роботи: учениці 9 класу ліцею № 4 Анастасії Попей (керівник – Галина Бабич) та учениці 11 класу ліцею № 6 Анастасії Кучми (керівник – Ольга Бражник).
Творчі роботи, які посіли перші місця, будуть направлені до участі у третьому етапі ХХІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості. Побажаємо нашим учасникам подальших успіхів та перемог!