Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
20 січня 2022 року 11:39

До уваги внутрішньо переміщених сімей!

У зв’язку з формуванням на території Пирятинської міської територіальної громади фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, для постановки на облік та безоплатного найму житлового приміщення (квартири) запрошуємо осіб, які мають відповідний статус, звернутися з заявою та пакетом документів до ЦНАПу за адресою: м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 2.

Перелік документів:

1. Заява за встановленою формою з підписами всіх повнолітніх членів сім’ї.

2. Паспорт громадянина України.

3.Довідка внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб. Відповідні довідки членів сім’ї (за наявності).

4. Акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири) (у разі наявності у власності внутрішньо переміщеної особи або членів її сім’ї житлового приміщення/частини житлового приміщення, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окуповані території у Донецькій і Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення (розмежування), у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій і Луганській областях, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії Російської Федерації), складеного комісією, що утворена районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, військово-цивільною адміністрацією, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі утворення) ради, за відповідною формою.

5. Документи, що підтверджують підстави пріоритетності: свідоцтво про народження дітей/довідка від лікаря про вагітність/довідка про втрату працездатності/посвідчення пенсіонера.

6. Документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо).

7. Довідки про доходи заявника та всіх членів його сім’ї за попередні шість місяців.

8. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України).

9. Документи, що посвідчують особу представника (у разі подання заяви уповноваженим представником).

За більш детальною інформацією звертайтеся за номерами телефонів: 2-14-30, 2-14-52.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua