Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
3 грудня 2021 року 14:59

Формуємо команду проєкту

 

Проєктна заявка, підготовлена Пирятинською міською радою спільно з Інститутом громадянського суспільства (м.Київ), визнана переможцем у грантовому конкурсі ЄС «Мери за економічне зростання». Підписання грантової угоди відбудеться до 31.12.2021. Очікувана тривалість Проєкту - три роки (2022-2024 р.р).

Проєкт передбачає діяльність за такими напрямками:

  1. Заохочення підприємництва у садівництві, ягідництві, молочному скотарстві
  2. Запровадження нової шкільної програми та програм професійного навчання, у т.ч. за дуальною формою
  3. Розвиток спроможності місцевої влади у сфері місцевого економічного розвитку

Шукаємо кандидатів на посади з такими кваліфікаційними вимогами:

1. Керівник Проєкту - повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин

Сфери відповідальності: забезпечення виконання запланованих цілей і завдань Проєкту; планування і координація діяльності у рамках Проєкту згідно з політикою та за процедурами, передбаченими європейським та українським законодавством;  взаємодія з міським головою, представниками виконавчих органів міської ради, зацікавленими сторонами; комунікація з донором та представниками державних органів влади; підготовка звітності по Проєкту; інші завдання.

Вимоги до кандидата/-тки:

управлінський або інший відповідний досвід не менше трьох років;

відмінні комунікаційні навички, досвід ведення переговорів;

системний підхід до роботи, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;

навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office);

бажані знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства;

бажаний досвід управління чи участі у проєктах за фінансової підтримки ЄС чи інших донорів;

бажане вільне володіння англійською мовою.

 

2. Фінансовий менеджер - повна зайнятість впродовж 36 місяців, можлива частково дистанційна робота з узгодженим графіком присутності у м.Пирятин

Сфери відповідальності: фінансове планування у рамках Проєкту згідно з політикою та за процедурами, передбаченими європейським та українським законодавством; підготовка і супровід проведення закупівель за вимогами європейського та українського законодавства (PRAG, ЗУ “Про публічні закупівлі”); фінансова звітність, у т.ч. підготовка щомісячних, щопіврічних, річних та фінального звітів по Проєкту; супровід проведення аудиту; інші завдання.

Вимоги до кандидата/-тки:

досвід роботи на посаді фінансиста чи бухгалтера не менше 3-х років;

знання правил і процедур використання бюджетних і грантових коштів розпорядниками бюджетних коштів (отримувач гранту - орган місцевого самоврядування);

навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та бухгалтерських програм);

відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;

бажаний досвід фінансового менеджменту у проєктах міжнародної технічної допомоги;

бажане вільне володіння англійською мовою.

 

3. Асистент керівника Проєкту - повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин

Сфери відповідальності: підтримка керівника Проєкту у виконанні його завдань; планування щоденної діяльності відповідно до календарного плану реалізації Проєкту; підготовка щомісячних, піврічних та щорічних звітів по Проєкту; допомога в організації заходів Проєкту; інші завдання.

Вимоги до кандидата/-тки:

навички впевненого користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та інших);

навики організації комунікацій та діловодства, володіння діловою українською мовою;

відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;

готовність працювати, вдосконалюватись, здобувати нові навички;

бажаний досвід роботи у грантових проєктах;

бажане вільне володіння англійською мовою.

 

4. Координатор роботи з місцевими фермерами та підприємцями - повна зайнятість впродовж 24 місяців, далі - за узгодженим графіком  у м.Пирятин

Сфери відповідальності: планування та реалізація заходів Проєкту, спрямованих на підтримку місцевих фермерів, підприємців, участь у підготовці відповідних закупівель, консультування з базових питань започаткування та діяльності мікро і малого бізнесу; інші завдання.

Вимоги до кандидата/-тки:

досвід роботи не менше 3-х років у відповідній сфері;

знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства;

навички ведення бізнесу або практика в сфері агровиробництва, маркетингу;

знання українського законодавства у відповідній сфері;

комунікаційні навички, відповідальність, стресостійкість;

налагоджені контакти у фаховому середовищі;

бажане володіння англійською мовою.

 

Зацікавлені особи надсилають свої резюме українською мовою з вказанням відповідності вимогам, телефонами двох контактних осіб для отримання рекомендацій та бажаним рівнем оплати праці на ел. пошту: powerreform@gmail.com. У темі листа просимо вказати назву посади, на яку претендує кандидат.

Термін подачі резюме - до 10.00 13 грудня 2021 року.

Лише обрані кандидати отримають повідомлення з запрошенням на співбесіду.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua