Проєктна заявка, підготовлена Пирятинською міською радою спільно з Інститутом громадянського суспільства (м.Київ), визнана переможцем у грантовому конкурсі ЄС «Мери за економічне зростання». Підписання грантової угоди відбудеться до 31.12.2021. Очікувана тривалість Проєкту - три роки (2022-2024 р.р).
Проєкт передбачає діяльність за такими напрямками:
- Заохочення підприємництва у садівництві, ягідництві, молочному скотарстві
- Запровадження нової шкільної програми та програм професійного навчання, у т.ч. за дуальною формою
- Розвиток спроможності місцевої влади у сфері місцевого економічного розвитку
Шукаємо кандидатів на посади з такими кваліфікаційними вимогами:
1. Керівник Проєкту - повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин
Сфери відповідальності: забезпечення виконання запланованих цілей і завдань Проєкту; планування і координація діяльності у рамках Проєкту згідно з політикою та за процедурами, передбаченими європейським та українським законодавством; взаємодія з міським головою, представниками виконавчих органів міської ради, зацікавленими сторонами; комунікація з донором та представниками державних органів влади; підготовка звітності по Проєкту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
управлінський або інший відповідний досвід не менше трьох років;
відмінні комунікаційні навички, досвід ведення переговорів;
системний підхід до роботи, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;
навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office);
бажані знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства;
бажаний досвід управління чи участі у проєктах за фінансової підтримки ЄС чи інших донорів;
бажане вільне володіння англійською мовою.
2. Фінансовий менеджер - повна зайнятість впродовж 36 місяців, можлива частково дистанційна робота з узгодженим графіком присутності у м.Пирятин
Сфери відповідальності: фінансове планування у рамках Проєкту згідно з політикою та за процедурами, передбаченими європейським та українським законодавством; підготовка і супровід проведення закупівель за вимогами європейського та українського законодавства (PRAG, ЗУ “Про публічні закупівлі”); фінансова звітність, у т.ч. підготовка щомісячних, щопіврічних, річних та фінального звітів по Проєкту; супровід проведення аудиту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
досвід роботи на посаді фінансиста чи бухгалтера не менше 3-х років;
знання правил і процедур використання бюджетних і грантових коштів розпорядниками бюджетних коштів (отримувач гранту - орган місцевого самоврядування);
навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та бухгалтерських програм);
відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;
бажаний досвід фінансового менеджменту у проєктах міжнародної технічної допомоги;
бажане вільне володіння англійською мовою.
3. Асистент керівника Проєкту - повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин
Сфери відповідальності: підтримка керівника Проєкту у виконанні його завдань; планування щоденної діяльності відповідно до календарного плану реалізації Проєкту; підготовка щомісячних, піврічних та щорічних звітів по Проєкту; допомога в організації заходів Проєкту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
навички впевненого користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та інших);
навики організації комунікацій та діловодства, володіння діловою українською мовою;
відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;
готовність працювати, вдосконалюватись, здобувати нові навички;
бажаний досвід роботи у грантових проєктах;
бажане вільне володіння англійською мовою.
4. Координатор роботи з місцевими фермерами та підприємцями - повна зайнятість впродовж 24 місяців, далі - за узгодженим графіком у м.Пирятин
Сфери відповідальності: планування та реалізація заходів Проєкту, спрямованих на підтримку місцевих фермерів, підприємців, участь у підготовці відповідних закупівель, консультування з базових питань започаткування та діяльності мікро і малого бізнесу; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
досвід роботи не менше 3-х років у відповідній сфері;
знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства;
навички ведення бізнесу або практика в сфері агровиробництва, маркетингу;
знання українського законодавства у відповідній сфері;
комунікаційні навички, відповідальність, стресостійкість;
налагоджені контакти у фаховому середовищі;
бажане володіння англійською мовою.
Зацікавлені особи надсилають свої резюме українською мовою з вказанням відповідності вимогам, телефонами двох контактних осіб для отримання рекомендацій та бажаним рівнем оплати праці на ел. пошту: powerreform@gmail.com. У темі листа просимо вказати назву посади, на яку претендує кандидат.
Термін подачі резюме - до 10.00 13 грудня 2021 року.
Лише обрані кандидати отримають повідомлення з запрошенням на співбесіду.