З 1 грудня жителі Пирятинської громади та її гості можуть отримувати послуги у ЦНАПі через застосунок Дія. Для цього потрібно встановити застосунок Дія на свій смартфон та пройти авторизацію для відображення документів у ньому. Для здійснення ідентифікації, передачі копій у ЦНАП клієнтові достатньо відкрити відображення свого паспорта у застосунку Дія, натиснути на документ, дати просканувати штрих-код чи повідомити 13-ти значний код адміністратору та підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.
На підставі цифрових документів можна здійснити ті ж операції, що й з паперовими документами.
Передувала цьому кількамісячна робота фахівців міської ради та АТ “ІнфоПлюс” з підготовки й налаштування системи електронного документообігу “АСКОД” та серверів міської ради. Результат - запровадження шерингу цифрових документів через мобільний застосунок Дія.
Тож відтепер у клієнтів центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради є можливість підтверджувати свою особу та ділитися копією цифрового документа без використання паперових документів, маючи смартфон із застосунком Дія.