Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
2 грудня 2021 року 08:58

Пирятинський ЦНАП почав працювати з цифровими документами

З 1 грудня жителі Пирятинської громади та її гості можуть отримувати послуги у ЦНАПі через застосунок Дія. Для цього потрібно встановити застосунок Дія на свій смартфон та пройти авторизацію для відображення документів у ньому. Для здійснення ідентифікації, передачі копій у ЦНАП клієнтові достатньо відкрити відображення свого паспорта у застосунку Дія, натиснути на документ, дати просканувати штрих-код чи повідомити 13-ти значний код адміністратору та підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.

На підставі цифрових документів можна здійснити ті ж операції, що й з паперовими документами.

Передувала цьому кількамісячна робота фахівців міської ради та АТ “ІнфоПлюс” з підготовки й налаштування системи електронного документообігу “АСКОД” та серверів міської ради. Результат - запровадження шерингу цифрових документів через мобільний застосунок Дія.

Тож відтепер у клієнтів центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради є можливість підтверджувати свою особу та ділитися копією цифрового документа без використання паперових документів, маючи смартфон із застосунком Дія.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua