37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
3 березня 2021 року
Головне меню
Актуально

Повідомляємо, що Департамент екології та природних ресурсів Полтавської ОДА надав заявнику – Департамент будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА Висновок з оцінки впливу на довкілля

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 428
візитів сьогодні: 567
візитів всього: 248484
Корисні посилання
На Полтавщині необхідно перевести в електронний формат понад 400 тис. трудових книжок
22 лютого 2021 року 16:14

В Україні відбулася знакова подія – 5 лютого Верховна Рада схвалила закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”. Отже, відтепер паперові трудові книжки поступово відійдуть у минуле.

В органах Пенсійного фонду цю подію чекали давно і ретельно готувалися до неї як з точки зору впровадження новітніх інформаційних технологій і технічного переоснащення, так і відповідної професійної підготовки кадрів.

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який залишається ядром усіх перетворень і унікальним сховищем даних про всіх застрахованих осіб, став тією потужною платформою, на підставі якої здійснюватиметься облік трудової діяльності працівника в електронній формі.

Зважаючи на те, що нині працівники Фонду Полтавщини щомісячно приймають та обробляють понад 22,4 тис. звітів роботодавців, що містять відомості про майже 405 тис. застрахованих осіб, загальна кількість документів про трудову діяльність працівників, які необхідно обробити та узагальнити в електронній формі, становить у нашій області понад 400 тисяч. Зрозуміло, що обсяг цих трудових книжок у паперовому вигляді може становити від кількох до декількох десятків сторінок!

Що зміниться для українців із введенням електронного документа?

Перш за все електронна трудова книжка дає можливість органам Пенсійного фонду призначати людині пенсію автоматично (без звернення) та збирання документів за всю її трудову діяльність. Тобто, як в усіх цивілізованих країнах, коли настає право на соціальну виплату/пенсію, держава інформує про можливість її отримання та розрахунковий розмір.

Сервіс автоматичного призначення пенсії впевнено набирає популярності серед мешканців області. З часу його запровадження - 1 липня 2020 року – до 1 лютого п.р. подали анкети на призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру Фонду 389 громадян.

Спрощений доступ до державних послуг дозволяє людині не лише використати право на призначення пенсії, але й вплинути на покращення запропонованого розрахункового розміру. Зокрема, можна піти такими шляхами:

- надати відомості про свою заробітну плату за період до 2000 року (до запровадження персоніфікованого обліку);

- відтермінувати свій вихід на пенсію для одержання підвищення до пенсії на 0,5–0,75% за кожний повний місяць роботи після досягнення пенсійного віку.

Яким шляхом відбуватиметься збір відомостей про трудову діяльність працівника?

Страхувальник чи застрахована особа надаватимуть скановані або оцифровані копії документів, передбачених законодавством (трудової книжки, довідок тощо) через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Обов’язковою умовою при цьому є накладання кваліфікованого електронного підпису

Передбачено, що перехідний період до остаточної відмови від паперових трудових книжок триватиме протягом п’яти років. При цьому оригінал паперової трудової передаватиметься на зберігання працівнику як офіційний документ. Якщо працівник виявить бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний паралельно із електронним обліком трудової діяльності внести до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення.

Вже зараз кожний українець може перевірити інформацію про записи у своїй трудовій книжці, починаючи з 2000 року, в особистому кабінеті на вебпортал Пенсійного фонду України.

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад

 

 

Завершується обговорення проєкту Плану соціально-економічного розвитку Пирятинської міської територіальної громади на 2021 рік. Громадські слухання з даного питання відбудуться 11 березня о 13-00 у приміщенні великої зали адміністративної будівлі за адресою: вул. Соборна,42, м. Пирятин.

Козін Ірина Іванівна, керуючий справами виконавчого комітету міської ради 04 березня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2021 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.613553 sec.)