Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
3 лютого 2021 року 16:40

Заплановано ввести 2 додаткові одиниці у структуру виконкому міської ради

Сьогодні засідання шостої позачергової  сесії восьмого скликання передувало засідання постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, підприємництва та комунальної власності на чолі з головою комісії Олегом Тристаном. Розглянули 3 питання порядку денного: схвалення проєктів рішень міської ради ,,Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки КП ,,Пирятинська лікарня Пирятинської міської ради“ у 2021 році, ,,Про внесення змін до бюджету Пирятинської міської територіальної громади на 2021 рік“ та внесення змін до рішення третьої сесії Пирятинської міської ради восьмого скликання від 23 грудня 2020 року № 119.

Останнім рішенням передбачається введення у відділ державної реєстрації виконкому міської ради 1 штатну одиницю державного реєстратора та 1 - головного спеціаліста у службу у справах дітей виконкому міської ради шляхом переведення фахівців з районної державної адміністрації. Оксана Мілюта, начальник відділу персоналу та організаційної роботи виконкому міської ради, зауважила, що вищезазначені спеціалісти надзвичайно потрібні для ефективного та якісного виконання функцій органу місцевого самоврядування. На сьогодні, потреба у державному реєстраторі – актуальна, адже передається значна кількість майна із колишніх сільських рад, яке повинно бути оформленим згідно з чинними нормами законодавства.

Тому, члени постійної комісії одноголосно підтримали та рекомендували сесії прийняти позитивні рішення з питань порядку денного.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua