З часу створення такого актуального сервісу, як Електронний кабінет платника, перелік його функцій постійно доповнюється новими, а сам процес дистанційної взаємодії з органами Державної фіскальної служби вдосконалюється.
У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі „Електронний кабінет платника“ (оновлена версія) платники мають можливість:
- отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ;
- надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ;
- переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку).
Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html.
Відділ організації роботи Лубенської ОДПІ