Наявність у школі дітей з особливими освітніми потребами підвищує вимоги до педагогів закладів освіти.
05 січня відбулася методична онлайн-нарада на тему: „Організація роботи асистента вчителя у 2021 році“. В нараді взяли участь представники відділу освіти, молоді та спорту міської ради, фахівці Пирятинського ІРЦ, асистенти вчителів, які працюють в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти Пирятинської міської ради, заступники директорів з навчально-виховної роботи та педагоги закладів.
Обговорювались питання організації ефективного освітнього процесу, забезпечення дистанційної форми навчання, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, доступності інклюзивних послуг, співпраці з Пирятинським ІРЦ, правові засади роботи асистента вчителя тощо.
У Постанові Кабінету міністрів України від 15.08.2011 №872 „Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах“ зазначається, що „особистісно орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами“.
Посада „асистент вчителя інклюзивного навчання“ передбачає надання допомоги вчителю в організації, підтримці та здійсненні освітнього процесу.