Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
5 січня 2021 року 17:12

Інформація для споживача

Як повернути товар у магазин?

Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки.

Це правило поширюється на непродовольчі групи товарів належної якості (взуття, одяг тощо), тобто невикористані та непошкоджені і, на які є заводські ярлики та цінники.

 

Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

  • товару немає в Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували;
  • минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
  • є касовий або товарний чек.

Продавці, зазвичай, знайомі з вимогами вашим правом на обмін і повернення товару належної якості. Це право передбачено ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення розрахункового документа (чека). А щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Вимоги щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення розрахункового документа та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

Якщо ви втратили технічний паспорт або інший документ, який його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua