Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
11 грудня 2020 року 15:54

Представлено структуру та чисельність виконавчих органів апарату міської ради в новій редакції

У малій залі адмінбудинку 11 грудня відбулося передсесійне засідання постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, підприємництва та комунальної власності.

Нагальність вирішення питань, безпосередньо перед сесією, зумовили зміни. Зокрема, необхідність викласти проєкт рішення щодо внесення змін до структури та загальної чисельності виконавчих органів апарату Пирятинської міської ради на 2020 рік у новій редакції. А саме, пропонувалося ввести ще одну штатну одиницю у відділ державної реєстрації. Як зазначив, міський голова Андрій Сімонов, додаючи ще одного державного реєстратора у структуру виконавчого органу апарату міської ради, вирішується потреба жителів громади у реєстраторах. На сьогодні це питання – проблемне, тому таким чином може бути вирішене.

Комісією рекомендовано на розгляд сесії ще 2 питання порядку денного.

Остаточні рішення  прийняті шляхом голосування на засіданні сесії Пирятинської міської ради.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua