Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
8 грудня 2020 року 08:31

Інформація для споживача

Права   та обов’язки споживача  визначено статтею 4 Закону України  „Про захист прав споживачів“

1. Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується  на території України, для задоволення  своїх особистих потреб споживачі   мають право на:

1) захист своїх прав державою;

2) належну якість продукції та обслуговування;

3) безпеку продукції;

4) необхідну, доступну, достовірну  та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);

5) відшкодування майнової  та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;

6) звернення до суду та інших уповноважених державних органів  за захистом порушених прав .

2. Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав  споживачів.

3.  Споживачі   зобов’язані:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації  на товар;

2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару - до початку  використання товару звернутися за роз’ясненнями  до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній  документації особи,   що виконує їх функції;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам  використання товару – застосувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду. 

Рекомендації   споживачу  

При купівлі товарів непродовольчої групи (посуд, електропобутові товари, взуття тощо) уважно оглядайте їх на предмет зовнішніх видимих механічних пошкоджень, як то сколи, подряпини тощо, тому що довести потім „що там  був дефект“  буде вкрай важко.  

Будьте насторожені, коли Вам телефонують і пропонують різні товари. Правомірно задавайте питання,  звідки у них Ваш номер телефону?

 Не купуйте товари, які Ви не бачили наочно і, відповідно не оглядали   їх  на органолептичні показники.   

Не варто замовляти товари чи послуги на сумнівних сайтах, адже його відправники крім номеру телефону не залишають більше іншої інформації. Це так званий фішинг (вид  інтернет – шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційної інформації користувачів-логінів та паролей). Фішингові атаки здійснюються через електронні листи, оголошення, або сайти, схожі на ті, які Ви відвідуєте.

Необхідно знати споживачу

Використовувати придбаний товар тільки за цільовим призначенням  та правилами викладеними в документації по експлуатації. В іншому випадку  втрачається право на виконання гарантійних зобов’язань виробником (виконавцем), тобто  на проведення  безкоштовного гарантійного   ремонту.

 Вимоги споживача не будуть задоволені, якщо продавець чи виробник доведуть, що недоліки товару виникли через порушення споживачем правил користування товаром  або його зберігання.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua