Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
26 червня 2020 року 10:30

Інформація про проведену апаратом виконавчого комітету міської ради роботу в міжсесійний період (28.05.2020 – 25.06.2020)

Проведено:

7 засідань постійних комісій;

2 засідання виконавчого комітету міської ради, на яких прийнято 26 рішень.

Проведено День міської ради в Калиномостівському старостаті, виїзний прийом громадян та 3 особистих прийомів в ЦНАПі. 

Проведено 3 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Пирятинської міської ради, на яких розглядалися питання щодо запобігання поширенню на території Пирятинської міської ОТГ гострої респіраторної хвороби COVID-19, питання етапів послаблення протиепідемічних заходів та 1 виїзне засідання на якому розглядалося питання обвалу плит перекриття покрівлі на даху 5 поверхового будинку за адресою вул.Європейська, 155.

Відбулися 4 виїзди мобільної групи щодо  дотримання правил карантину на території Пирятинської ОТГ.

Розпочато роботу рятувального поста на о.Масальський, матроси-рятувальники пройшли відповідне навчання.

Завершено  дистанційне навчання в школах та  дошкільних закладах освіти. Відновлено роботу дитсадків.

Стартувала основна сесія ЗНО, вчора відбулося складання тесту учасниками ЗНО з математики на  пунктах тестування Пирятинський ліцей та Опорний заклад Пирятинська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів  № 6.

Проходить атестація посадових осіб місцевого самоврядування виконкому міської ради.

Проведено:

1 засідання комісії з безпеки дорожнього руху;

2 - житлово-побутової комісії.

Проведено зустрічі міського голови щодо  вирішення проблемних питань:

з жителями будинку 1 по вулиці Визволення;

з мешканцями ОСББ „Буровик-2016‘‘ (Мікромістечко);

із суб’єктами господарювання – орендовинаймачами торгових павільйонів ПП Бугайова (причиною зустрічі слугували результати перевірки Пирятинського відділення головного управління Держпродспоживслужби - із 18 осіб, які винаймають торговельні павільйони, зареєстровані у Державній фіксальній службі лише троє).

Завершено ремонти в дошкільних закладах освіти:

ЗДО „Сонечко“ (змонтовано металеві сходи з поручнем в овочесховоще та встановлено металевий стелаж з 4-ма полицями. Роботу виконав місцевий підрядник ФОП Клещенко С.М. Вартість робіт становить 29,800 тис. грн.);

ЗДО „Червона Шапочка“ (ремонт (асфальтування) відмостки та підходу до харчоблоку. Роботу виконав підрядник ФОП Демченко А.В. Ремонт проведено заг.площею 90 кв. м. Вартість робіт становить 49,909 тис. грн.).

Завершено реконструкцію Олександрівського сільського клубу (роботи виконала підрядна організація ПП „Аталіо“ (м. Пирятин), яку визначено виконавцем в результаті проведення електронного аукціону. Під час аукціону вартість робіт зменшено більш ніж на 56,0 тис. грн. від початкової вартості лоту. Загалом вартість підряду склала 154,8 тис. грн.).

Завершено виконання робіт по встановленню енергозберігаючих вікон в районному будинку культури (проведено заміну віконних блоків, встановлено підвіконня та відливи у кабінеті директора громадської бібліотеки (1 шт.), кабінеті методистів громадської бібліотеки (4 шт.), на сходовій клітині громадської бібліотеки (1 шт.) та на сходовій клітині дитячої бібліотеки (3 шт.). Роботу виконав місцевий підрядник ФОП Бойко А.В. Вартість робіт становить 38,200 тис. грн.).

Продовжується    реконструкція   Олександрівського   сільського     клубу

(облаштувано внутрішню туалетну кімнату та зовнішню каналізацію з вигрібною ямою). Роботи виконує підрядна організація ПП „Аталіо“, яку виконавцем визначено в результаті проведення електронного аукціону. Під час аукціону вартість робіт зменшено більш ніж на 56,0 тис. грн. від початкової вартості лоту. Загалом вартість підряду складає 154,8 тис. грн ).

Розпочато      роботи       по     заміні     дерев’яних    віконних    блоків   на

енергозберігаючі металопластикові в культурно-громадському центрі (заплановано заміну віконних блоків у кабінеті директора публічної бібліотеки, методистів,    на     сходинкових   клітках, роботи     виконує ФОП Бойко А.В.).

Розпочато реконструкцію світлофорного об’єкту на перехресті вулиць Європейська-Абаканська в м.Пирятин Полтавської області.                                 Проведено поточний ремонт вулиць Соборна, Визволення, майдан Незалежності 3250 кв.м, відремонтовано покриття пішохідної частини вулиць Успенська, Зоряна та Пушкіна.

Проведено роботи з поточного ремонту асфальтобетонного покриття тротуару по вул. Європейська від магазину „Оленка“ до магазину „Ягідка“. (Виконання робіт площею 386 кв.м. Виконує роботи ФОП Демченко А.В. на загальну суму 198686,34 грн.).

Продовжується реалізація  проєктів та  програм:

Продовжується впровадження інформаційної системи „Соціальна громада“. Станом на 24.06.2020 через цей програмний комплекс прийнято 65 пакетів документів на 120 послуг соціального характеру.

В рамках  проєкту Конгресу Ради Європи „Посилення демократії та довіри на місцевому рівні в Україні“, в якій беруть участь працівники міської ради і були запрошені всі депутати міської ради, проведено ряд вебінарів.

Продовжується робота над  Етичним кодексом депутатів Пирятинської міської ради.

Відбулася онлайн-зустріч щодо участі Пирятинської міської ОТГ в міжнародній програмі „Відкритий уряд-місцевий рівень“ (Кочур Л.В.,                           Крагель Є.М.).

Завдяки  підтримці „U-LEAD з Європою“ та  Міжнаробного благодійного фонду #Caritas_Ukraine та #Прямуємо_разом під гаслом: „Сильніші разом“ отримана „Скринька здоров’я“ з масками багаторазового використання для працівників міської ради. Також вони будуть надані соціальним робітникам терценту, які обслуговують людей похилого віку та медикам освітніх закладів міської ради.

Міським головою взято участь:

у відео-фініші онлайн 10-річного марафону GIZ „Реформа управління на сході України“ „RAPTOM _I_DO_KINTSЯ“       (Рябоконь О.П., Кочур Л.В., Коваль О.П.) у Пирятинф – один з 3-х знімальних майданчиків;

 у 2-х засіданнях робочої групи з обговорення законопроєкту № 2679 щодо оптимізації мережі та функціонування ЦНАПів і удосконалення доступу до електронних адмінпослуг, організованого Комітетом з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (Рябоконь О.П.); 

у відеонараді з Програмою „U-LEAD з Європою“ з метою обговорення законопроєкту № 2679 щодо оптимізації мережі та функціонування ЦНАПів і удосконалення    доступу    до    електронних адмінпослуг (Рябоконь О.П., Кочур Л.В., Коваль Л.П., Соловйов Р.Ю.);

у записі відео-подкасту „Бюджети ОМС в контексті надання адміністративних послуг“, що проводиться Програмою    „U-LEAD з Європою“ (в онлайн-режимі)  (Рябоконь О.П.).

Відбулися ряд зустрічей з обміну досвідом. Пирятинська ОТГ зустрічала колег із Березанської міської ради (Київська обл.)  та Дніпрорудської міської ради (Запорізька обл.) Наші спеціалісти  відвідали  Шишацьку   селищну     ОТГ   (Шикеринець І.С., Безушко Л.С., Кеда С.Ю., Стадник Є.В., Колос А.В.) та Березанську міську раду (Рябоконь О.П., Божко А.М., Педяш Р.О., Рвач Н.О.,  Ящик І.А.).

В рамках проведення Європейського тижня сталої енергії відбувся звіт енергоменеджера громади Руслана Бикова.

У міжсесійний період працівники виконавчого комітету міської ради продовжують підвищувати кваліфікацію, взято участь у форумах, семінарах і тренінгах (онлайн), навчальних візитах.

Взято участь:

у Всеукраїнському онлайн-марафоні „Стан та перспективи розвитку будівельної галузі 2020“ (Кошова Є.О., Зергані М.І.);

у семінарі „Екобус для громад Полтавщини“ (Крагель Є.В. та Биков Р.В.). 

На зустрічі відбулася презентація Екобуса – пересувного приймального пункту для збору небезпечних побутових відходів. Він курсуватиме територією Полтавської області;

Центром надання адміністративних послуг оформлено 302 ID-карток та 361 закордонних паспортів. З 28.05.2020 по 24.06.2020 Центром надання адміністративних послуг надано 1693 послуги. Протягом 6 місяців цього року надано 11020 послуг.

Стратегічне та оперативне планування

Опрацьовано методику моніторингу Стратегії розвитку Пирятинської ОТГ на 2017-2020 роки. Підготовлено інформацію щодо ходу виконання стратегічних цілей за 2017-2019 роки та  розглянуто на засіданні робочої групи.

Сприяння розвитку бізнесу та особистим селянським господарствам

За підсумками зустрічі міського голови Олексія Рябоконя із жінками-підприємницями щодо участі у спільному проєкті  Фундації Кока-Кола та   Олени Пінчук „Я зможу“ подана 1 заявка.

Інвестиції

за технічної допомоги НПП „Пирятинський“, проведена аерофотозйомка

інвестиційно привабливої земельної ділянки, що знаходиться в комунальній власності громади, інформація по якій внесена в оновлений Каталог інвестиційних пропозицій.

Здійснення контролю за діяльністю комунальних підприємств

На засіданні  виконкому  заслухано 5 звітів комунальних підприємств про фінансово-господарську діяльність у 1 кварталі 2020 року.

Реалізація повноважень у сфері регуляторної політики

Отримано висновок Державної регуляторної служби про відповідність регуляторних актів міської ради у сфері оподаткування чинному законодавству, які опрацьовано та  враховано у розроблених проєктів рішень.

Участь в грантах

Подано 5 заявок на участь в навчальних та конкурсних програмах державного та міжнародного рівнів на загальну суму 4906,0 тис.грн. За результатами раніше поданих заявок перемогу здобули:

Будівництво артезіанської свердловини у місті Пирятин вартістю 1184,15 тис.грн. (Фонд охорони навколишнього природного середовища Полтавської області);

освітньо-тренінгової програми „Академія культурного лідера“, організованою Міністерством культури, молоді та спорту України спільно із Гете Інститутом за підтримки House of Europe.

Реалізація повноважень у сфері праці

Проведено виїзне  засідання міської комісії з легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення 18.06.2020, здійснено 18 обстежень суб?єктів господарювання. 

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства:

ліквідовано 3 стихійні сміттєзвалища у прибережній зоні річки Удай в селах Заріччя та Голобородька;

встановленно контейнерний майданчик для збору твердих побутових відходів у районі житлового  будинку № 2 по вулиці Зоряна: проведено асфальтування та встановлення бетонного паркану. Загальна вартість проведених робіт складає 12 тис. грн.

З метою покращення благоустрою міста розпочато роботи по облаштуванню тротуару фігурними елементами мощення в Березовій алеї по вул.Січових Стрільців.

Оголошено конкурс щодо встановлення зупинкових комплексів-тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в м.Пирятин.

Пирятинським міським водоканалом проводяться роботи по заміні водопровідної мережі по вул.Лесі Українки (вже змінено 300 м). Ліквідовано 6 поривів на мережах.

Відділом із земельних та екологічних питань виконкому міської ради проведено 16 виїзних комісій щодо обстеження земельних ділянок за зверненнями громадян у міжсесійний період.

Проводилися роботи по озелененню міста: висаджені саджанці квітів на облаштованих клумбах.

Працівниками центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді надані послуги 24 отримувачам послуг центру, зокрема допомога б/у одягом та консультації.

1 червня, в День захисту дітей проведена соціальна вулична акція Скажи - ні насильству!  та 25 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, отримали солодкі подарунки.

 Жінки Пирятинської міської ради підтримали важливу ініціативу та  4 червня приєдналися до віртуального маршу на підтримку жінок, які постраждали від насильства.

8 громадянам Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади надано одноразову матеріальну допомогу, які потребують допомоги на лікування на загальну суму 16000 гривень.

Надано матеріальну допомогу на поховання непрацюючим жителям міста, які не досягли пенсійного віку - 2 заявникам на суму 2000,00 грн.

Відділом освіти, молоді та спорту та закладами освіти проведено ряд нарад щодо проведення ЗНО:  для відповідальних за пункти проведення пробного та основного ЗНО.  

25 червня на пунктах тестування Пирятинський ліцей та Опорний заклад Пирятинська зш І-ІІІ ст. № 6 було проведено зовнішнє незалежне оцінювання з математики. Всього виявили бажання скласти тестування 349 осіб з Пирятинського, Гребінківського, Лохвицького та Чорнухинського районів для яких створено 24 аудиторії. Не з’явилися на пункти ЗНО 39 осіб; до роботи на пунктах тестування ЗНО з математики було залучено 60 педагогічних працівників. ЗНО з математики у м. Пирятин проведено в безпечних умовах та відповідно до рекомендацій Головного державного санітарного лікаря України і епідеміологічної ситуації. Під час проведення ЗНО з математики  проходив контроль за дотриманням рекомендацій щодо допуску на ЗНО (температура тіла не вище  37,20С, відсутність ознак респіраторних захворювань, наявність маски або респіратора); контролювалася соціальна дистанція між учасниками не менше 1,2 м, масковий режим, наявність антисептиків, була проведена дезінфекція приміщень, організована утилізація використаних масок тощо; діяли заходи для уникнення скупчень людей (більше часу для входу, проміжки часу для входу різних учасників, правильна організація черг із дистанцією); відбувався супровід медиків та поліції;

триває підготовкадо ЗНО з української мови та літератури (30 червня), історії України (9 липня), біології (13 липня), географії (15 липня);

проведено звітування директорів закладів загальної середньої освіти перед педагогічним колективом та батьківською громадськістю, на засіданні виконкому міської ради;

Відділом культури і туризму міської ради у звітному періоді робота була спрямована на розширення  культурно-мистецьких зв’язків у громаді та надання якісних культурних послуг. Впродовж звітного періоду заклади працювали в дистанційному режимі до 10 червня 2020 року, потім розпочалася гурткова клубна робота, навчання у Школі мистецтв перейшло на очну форму.

Відділ культури і туризму презентував туристичну спроможність громади для представників Торгово-промислової палати України та Полтавського відділення.

Почалася активна робота за Програмою збереження культурної спадщини та Програмою розвитку туризму в Пирятинській міській ОТГ на 2020 рік.

Відбулися зустрічі із краєзнавцями, представниками НПП ,,Пирятинський“ та Ольгою Герасим’юк.

У Калиновомостівському сільському будинку культури працює новий директор закладу – Марина Шевчук.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua