Період вимушеного карантину, протягом якого працюють педагоги та навчаються діти України та світу, – період змін, нововведень, перезавантаження поглядів, ідей, теорій. Тому топовою темою стало дистанційне навчання.
Звичайно, виконання домашніх завдань, які щоденно надходять в онлайн режимі учням, вимагає самостійності, посидючості, відповідальності та витрат енергії, емоцій і часу. Тому керівники гуртків Центру дитячої та юнацької творчості мають за мету розвантажити дітей, зацікавити у новому форматі, дати можливість пофантазувати і попрацювати творчо, при цьому невиходячи за межі освітнього процесу, дотримуючись усіх вимог, планів, графіків.
Для позашкілля дистанційне навчання є інновацією, бо це не лише абсолютні зміни у подачі інформації, що унеможливлює проводити групові заняття у колективах естетичного напряму, приміром, для гуртків хореографії, вокальних ансамблів, це і нововведення, які переносять усі попередні форми роботи педагога в онлайн режим. І тут керівники гуртків проявляють свою медіаграмотність, творчий підхід, креативність в організації дистанційного навчання. Заняття проходять у другій половині дня за звичним графіком роботи улюблених гуртків. Дуже приємно, що діти активно працюють, надають відео звіти з виконаними завданнями.
У педагогів ЦДЮТ налагоджений тісний зв’язок з батьками вихованців. І така захоплююча, творча взаємодія дітей і керівників гуртків радує батьківську громаду і отримує схвалення від них.
Отже, педагоги Центру дитячої та юнацької творчості прийняли виклики сучасності: використовуючи Інтернет-ресурси, проводять дистанційне навчання, займаються інформаційно-методичною роботою та самоосвітою.