Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
9 квітня 2020 року 14:14

Робота зі зверненнями громадян

На засіданні виконкому міської ради проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом І кварталу цього року.

Начальник загального відділу та інформаційного забезпечення Тетяна Нестерець зазначила, що робота із зверненнями громадян проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“. За звітний період надійшло 73 звернення, з них: письмових – 47. На особистий прийом до міського голови звернулося 26 осіб.

Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради щоденно функціонує „гаряча“ телефонна лінія, а на офіційному веб-сайті територіальної громади Пирятинської міської ради  - інтернет-приймальна, за допомогою яких мешканці міста мають можливість звернутися до міського голови, його заступників та спеціалістів виконкому з повсякденними зверненнями та життєвими потребами.

З метою створення належних умов прийому громадян, оперативного вирішення проблем жителів ОТГ запроваджено проведення Днів міської ради у старостатах, які проводяться почергово першого четверга місяця.

Питання щодо розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично  аналізується стан виконання даних міським головою доручень та розглядається на нарадах у міського голови і на засіданнях виконкому міської ради.

З презентацією можна ознайомитися за цим посиланням.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua