Основними заходами, на які було спрямована робота Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради у 2019 році стали:
впровадження нових послуг;
забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, шляхом дотримання стандартів надання адміністративних послуг;
спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
зменшення часових витрат на отримання послуг,
створення комфортних умов для очікування та отримання послуг.
Нині через ЦНАП можна отримати 172 адміністративні послуги, із них 52 послуги приймається за принципом екстериторіальності.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, реєстрі територіальної громади ЦНАП-SQS, електронному документообігу АСКОД, єдиній інформаційно-аналітичній системі управління міграційними процесами, Інтегрованій інформаційній системі „Соціальна громада“.
У 2019 році через Центр надання адміністративних послуг виконкому Пирятинської міської ради надано 23605 послуг (у 2018 - 21225 послуг): муніципальні – 12692 (12593); реєстрація нерухомого майна – 1395 (1341); реєстрація підприємницької діяльності – 274 (151); паспорт громадянина, реєстрація – 4688 (4715); реєстрація громадського об’єднання – 4 (11); архітектура та містобудування – 354 (239); земельні та екологічні- 1495 (1430); жилово-комунальні – 37 (60); держгеокадастр – 518 (536); пожежна безпека – 2 (3); сім’я, діти – 468 (58); соціальні послуги – 430 (88); біометричні документи – 1278 (0)
Протягом 2019 року перелік послуг ЦНАП збільшився на 17 послуг: виготовлення біометричних документів (6 послуг), архітектура та містобудування (4 послуги), соціальні питання (3 послуги), сім’я і діти (4 послуги).
З 26 березня 2019 року Центр надання адміністративних послуг виконкому Пирятинської міської ради розпочав прийом заяв громадян на оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (біометричний).
Для забезпечення ефективної роботи ЦНАП і віддалених робочих місць адміністраторів удосконалено нормативно-правовову базу для надання адміністративних та муніципальних послуг. Рішеннями сесій міської ради: від 11.09.2019 № 334 затверджено Програму „Розвитку Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради на 2019-2020 роки“; від 29.10.2019 року № 390 затверджено новий Регламент ЦНАП виконкому міської ради; від 29.10.2019 № 391 затверджено Положення ЦНАП виконкому міської ради (в новій редакції).
Для покращення сервісу надання адміністративних послуг рішенням виконкому міської ради від 02.10.2019 № 347 затверджено перелік послуг за „життєвими обставинами“.
За рекомендаціями „Проекту U-LEAD з Європою“ рішенням виконкому міської ради від 27.12.2019 № 479 затверджено графік роботи ЦНАП.
З метою продовження терміну реалізації договору по ММС на 2020 рік, рішенням сесії від 28.11.2019 № 455 внесені зміни до Договору про співробітництво територіальних громад по реалізації спільного проєкту з надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг виконкому Пирятинської міської ради жителям сільських громад Великокручанської, Дейманівської, Каплинцівської, Харківецької сільських рад Пирятинського району та Куріньківської сільської ради Чорнухинського району Полтавської області та 13.12.2019 підписана додаткова угода до цього договору.
Для підвищення якості надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям ОТГ в ЦНАП підключена електронна Інтегрована інформаційна система „Соціальна громада“, що передбачає сучасний електронний документообіг між управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації та Центром надання адміністративних послуг, а також 02.12.2019 підписана Угода про взаємодію у сфері соціального захисту населення між виконком міської ради та управлінням соціального захисту Пирятинської райдержадміністрації.
Через Олександрівський старостат оформлено 16 послуг, у головному офісі адміністратори в тестовому режимі вивчають програму, звернень на оформлення послуг не було.
Для оцінки якості надання адміністративних послуг у ЦНАП у кожного адміністратора та на вхідній частині ЦНАП встановлено таблички „Розкажи нам про свої враження від візиту до ЦНАП“, надані Офісом реформ адміністративних послуг, які дозволяють налагоджувати комунікації з відвідувачами через сервіс гугл-карт (GOOGLE maps);
На сайті Пирятинської міської ради опубліковано онлайн-анкету опитування щодо обслуговування ЦНАП ОТГ, яка дає можливість отримати зворотній зв’язок від заявників, зробити висновки щодо покращення надання послуг.
ЦНАП має свою сторінку в системі SMART-МОНІТОР, куди підключаються всі ЦНАП України. Там зберігається інформація про їх ЦНАП та послуги, є можливість заходити на сторінку будь-якого ЦНАП, переглядати інформацію та звіти.
З метою ознайомлення, отримання практичного досвіду та навичок у роботі у 2019 році ЦНАП відвідали більше 16 делегацій та представників:делегації представників органів місцевого самоврядування Черкащини, Полтавщини, Луганщини та Донеччини;спеціалісти Головного територіального управління юстиції у Полтавській області;представники „Фонду Фрідріха Науманна за Свободу“ та ГО Агенція розвитку Пирятинщини;фахівці соціологічної агенції „ФАМА“;екс Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман;представники корпорації „Молочний альянс“;делегація Омельницької ОТГ;делегація з Республіки Білорусь;представники програми DOBRE;спеціалісти Пирятинського РС УДМС України в Полтавській області, тощо.
Обмінюємося своїм досвідом та навчаємося в інших ми на зустрічах, конференціях, семінарах, форумах тощо.
Для популяризації роботи ЦНАП та ознайомлення школярів з роботою закладу проведено 19 екскурсій для учнів шкіл міста.
Щотижня у ЦНАП проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг. Працівники ЦНАП беруть участь у навчаннях для посадових осіб виконкому міської ради з різних питань.
Адміністратори ЦНАП, старости та відповідальні за надання адміністративних послуг у сільських радах-партнерах по ММС пройшли 5 модулів навчань, які проводили експерти Програми „U-LEAD з Європою“: на тему: „Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП“; „Набуття знань та навичок щодо окремих адмінпослуг“.
Протягом 2019 року в Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації адміністратор Зубченко Валентина пройшла 2 етапи навчання „Державна політика та нормативне регулювання у сфері надання адміністративних послуг“;, адміністратор Коваленко Юлія - „Психологія стресу та можливість управлінням ним. Стресостійкість“, адміністратор Зубенко Юлія - „Ділове українське мовлення та документування управлінської діяльності. Е- урядування“, а керівник ЦНАП пройшла підвищення кваліфікації курсу: „Основи української жестової мови“.
Адміністратор старостату Бердій Зоя успішно завершила навчальну програму „Школи місцевого самоврядування“ Швейцарсько-українського проекту „Підтримка децентралізації в Україні DESPRO“, отримала диплом.
Коваль Л.П. та Бердій З.О. навчаються в Київському національному університеті ім.Т.Шевченка за спеціальністю „Публічне управління і адміністрування“.
Керівник ЦНАП Коваль Л.П. у 2019 році взяла участь: у тренінгу для працівників центрів надання адміністративних послуг на тему: „Профілактика професійного вигорання: практичні техніки відновлення, захисту та роботи зі стресом“; у презентації посібника „Тренінговий посібник по підготовці персоналу ЦНАП“, практикумі „Інструменти підвищення людського потенціалу ЦНАП у громадах; у тренінгу „Людино-орієнтований дизайн та дизайн-мислення“,
у щорічній конференції на тему: “Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації“.
У виїзних семінарах „Сучасні підходи до адміністрування соціального захисту на рівні ОТГ“ взяли участь адміністратори ЦНАП Зубенко Юлія, Коваленко Юлія та керівник ЦНАП Коваль Людмила.
У ЦНАП відбувся психологічний тренінг „Особистісне зростання. Професійне вигорання“, який провела психолог Олена Холоділова.
ЦНАП залишається не тільки „open space“ для надання послуг, але і активним майданчиком для життя громади та роботи виконавчого комітету міської ради: конференції семінари, наради, прийом громадян міським головою тощо.
У 2019 були оформлені місця для голосування Громадського бюджету області і ОТГ, жителі громади мали змогу у ЦНАП проголосувати за вподобані проєкти. Протягом звітного року у ЦНАП покращилося озеленення приміщень, святково прикрашався фротн-офіс до Паски, Нового року, дня вишиванки.
Для впізнаваності адміністратори дотримуються „фірмового стилю“.
Для поширення інформації про ЦНАП у 2019 році були надруковані буклети, календарики візитівки. Клієнти ЦНАП мають можливість скористатися покроковими флаєрами, наданими Офісом реформ з 4 послуг: реєстрація ФОП, реєстрація місця проживання, отримання паспорта вперше та оформлення закордонних паспортів.
До Дня міста був розміщений банер з рекламою у центрі міста.
На сайті Пирятинської міської ради та її сторінці в FACEBOOK, в рубриці „ЦНАП інформує“, розміщуються інформаційні матеріали щодо надання найбільш популярних послуг.
За підсумками конкурсу „Кращий ЦНАП“, який проводився Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації серед ЦНАП області, ЦНАП нагороджено: „Дипломом за розширення послуг“.
За розширення переліку адміністративних та муніципальних послуг, високий професіоналізм та використання нових методів і форм роботи з громадянами, колектив ЦНАП нагороджений Почесною грамотою Пирятинської міської ради.
Але кожне визнання несе за собою ще більшу відповідальність за кожен напрямок роботи.
Збільшення кількості послуг, зокрема: послуг РАЦС; видача водійських посвідчень та реєстрація транспортних засобів;
створення „кабінету мешканця“;
надання послуг в електронній формі;
надання послуг іншим громадам через ММС.