Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
21 лютого 2020 року 09:59

Доходна частина бюджету виконана на 103,7%

  Фінансове управління Пирятинської міської ради діє на підставі  Положення  про  фінансове  управління  Пирятинської  міської  ради,  затвердженого  рішенням  третьої  позачергової  сесії  Пирятинської  міської  ради  сьомого  скликання  № 71  від  24  грудня  2015  року.

Управління здійснює реалізацію державної бюджетної політики на території міської  об’єднаної  територіальної  громади, складає і забезпечує виконання  бюджету  міської  ОТГ,  підзвітне  і підконтрольне міській раді, виконавчому комітету міської ради  та  Департаменту  фінансів  Полтавської  обласної  державної  адміністрації.

Штатним  розписом  фінансового  управління затверджено  5  штатних одиниць, станом на 01.01.2020 року вакантні посади відсутні.

Фінансове управління здійснює функції зі складання, виконання  бюджету міської  об’єднаної територіальної громади, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства, а також інші функції, пов'язані з управлінням коштами місцевого бюджету.

Фінансове  управління працює в єдиній для всієї фінансової системи України автоматизованій системі „Місцеві бюджети“.

В межах визначених функцій та завдань фінансовим управлінням  протягом   2019 року  проведена  наступна  робота:

1. в програму "Місцеві бюджети" внесено  1263  довідок  про  внесення  змін  до  показників  бюджету  міської  ОТГ,  в  тому  числі 504 довідки  про зміни річного розпису бюджету та зміни до помісячного  плану асигнувань по видатках, 504  довідок  про  внесення  змін  до  кошторисів  та  реєстрів  змін  бюджетних  установ, 208 довідок про зміни до річного та помісячного розпису фінансування, 47 довідок  про зміни річного розпису бюджету та зміни до помісячного  плану  по доходах. 

          2. проведено 929 розпоряджень на фінансування з бюджету міської  ОТГ;

          3. підготовлено 15 проектів  рішень  сесій  міської  ради, в тому числі:

 - 5  проектів  рішень  про внесення змін до бюджету;

 - 2 проекти рішень сесії міської ради  про затвердження та виконання бюджету;

 - 4 проекти про розподіл вільного залишку бюджетних коштів;

 - 1 проект про розподіл перевиконання бюджету міської ОТГ;

 - 1 проект про внесення змін до  Положення  про громадський бюджет (бюджет участі)  Пирятинської міської об’єднаної  територіальної громади;

 -2 проект  про затвердження переліку об'єктів і заходів, фінансування яких у 2019 році здійснюватиметься за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, по Пирятинській міській об’єднаній територіальній громаді.

Протягом звітного періоду на засіданнях виконкому було схвалено 14 бюджетних рішень.

4. підготовлено 29 кошторисів, 37 планів асигнувань загального та  спеціального  фондів  бюджету  міської  ОТГ,  13 розподілів зведених  коштів, 29  одиниць  мережі  та  12  реєстрів  змін  до  неї  розпорядників і одержувачів коштів бюджету  отг;            

5. підготовлено 28 карток  оцінки   проектних  пропозиції   по громадському  бюджету  (бюджету  участі)  Пирятинської  міської  об’єднаної  територіальної  громади;   

6.підготовлено  525  інформацій,  в  тому  числі  щоквартальних - 8; щомісячних - 96;  щотижневих - 52,  щоденних -  109,  разових  та позапланових - 260.

           7. підготовлено 30 проектів договорів та додаткових угод про передачу міжбюджетних трансфертів  до  районного,  Лубенського  міського,  обласного  та  державного  бюджетів;

8. підготовлено  10  офіційних  висновків,  в  тому  числі 1 висновок  про  обсяг залишку коштів  загального  та  спеціального  фондів  (крім  власних  надходжень  бюджетних  установ)  бюджету  міської  ОТГ; 9  висновків    про  перевиконання  дохідної  частини  загального  фонду  бюджету  міської  ОТГ.

9. погоджено 25 реєстрів та 120 висновок Пирятинського  відділення  Лубенської  ОДПІ по поверненню  платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань; 245 787,92 грн.

10. розроблено 26 паспортів бюджетних програм за програмно-цільовим  методом. Протягом  року,  на підставі прийнятих рішень „Про внесення змін до бюджету міської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік“,  до паспортів 125 разів  вносилися  зміни;

         11. оприлюднені на сайті Пирятинської міської ради 69 документів, із них:

- 4 звіти, в тому числі:   річний  звіт  про  виконання  бюджету  міської  ОТГ   за   2018  рік,   квартальні  звіти  про  виконання  бюджету  за  І  квартал,  І  півріччя  та  9  місяців  2019  року;

- 32  звіти про виконання паспортів бюджетних програм  за  2018  рік;

- 19 одиниць іншої інформації, що стосується бюджету міської ОТГ;  

- 2  форми  бюджетного  запиту  на  2019  рік;

- 1  одиниця  інформації  що  стосується  прогнозу  бюджету Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади на 2019 та 2020 роки;

- 6 інформацій  про  хід  виконання  громадського  бюджету  міської  ОТГ,  в  тому  числі: 4 протоколи засідання координаційної ради з питань  громадського бюджету (бюджету  участі)  міської  ОТГ;  1  інформація  про  результати голосування  за  проекти  громадського бюджету у 2019 році,  реалізація  яких  відбудеться  у 2020  році; 1  інформація  про  проектні пропозиції, які  допущені  до  голосування 

- 5 презентацій про показники бюджету міської ОТГ та їх виконання;

12. Департаменту  фінансів  ОДА щоденно надавалась інформація  щодо  внесених змін до показників бюджету для  формування зведених  показників  місцевих  бюджетів  Полтавської  області та подачі до МФУ;

13. Департаментом фінансів Полтавської ОДА проведено експертизу рішення про затвердження бюджету міської ОТГ на  2019  рік,  пояснювальної записки, мережі бюджетних установ, за результатами якої порушень не виявлено;

14. проведена експертиза 32 кошторисів бюджетних установ, 46  міських  програм;

15. проведена тарифікація педагогічних  працівників 14 бюджетних установ двічі на рік, в тому числі по 7 ДНЗ, 3 ЗНЗ, 2 ПНЗ, 1 ШЕВ, 1 ДЮСШ;

16. проведено  7  засідань  координаційної ради з питань  громадського  бюджету  (бюджету  участі)    з  питань  реалізації  Положення  про  громадський  бюджет  (бюджет  участі);

17. проведено  засідання  комісії  з  питань  наповнення  та  здійснення  аналізу  виконання  доходної  і  видаткової  частин  бюджету  Пирятинської  міської  ОТГ.

Основним і важливим напрямом роботи управління є організація  виконання  бюджету  міської  ОТГ за доходами і видатками.

Для забезпечення  виконання планових показників доходної частини бюджету  постійно  здійснюється  моніторинг надходжень до бюджету. 

Доходна частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів  та  власних надходжень бюджетних установ, виконана на 103,4%, при плані з урахуванням змін 150 025,9 тис. грн, фактично надійшло 155 117,3 тис. грн.,  в  тому  числі  до  загального  фонду  бюджету  надійшло 144 708,3 тис. грн.,  до  спеціального  фонду - 10 409,0 тис. грн.

Виконання доходної частини загального фонду бюджету,  без  врахування  міжбюджетних  трансфертів  становить  103,7%,  при  плані з урахуванням змін  98 580,8 тис. грн.  фактично надійшло 102 185,9 тис. грн. Факт перевиконання доходної частини загального фонду становить 3 605,1 тис. грн.  У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 16 022,9 тис. грн.

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету, без  врахування  міжбюджетних  трансфертів становить 136,2%, при  плані з урахуванням змін  7 043,6 тис. грн.  фактично надійшло 9 595,1 тис. грн.

За звітний рік з державного бюджету та  обласного бюджетів до  бюджету міської об’єднаної територіальної громади надійшло міжбюджетних трансфертів на загальну суму 43 336,3 тис. грн, у тому числі базова дотація; дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету; освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам; медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам; субвенція з державного бюджету  місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад;  субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;  субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти „Нова українська школа“ за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;  субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції;  субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету; інша субвенція (на часткову  оплату вартості путівки до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку області для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми,   на  придбання  спеціального  обладнання  (з  монтажем)  для  облаштування   спортивних  майданчиків  в  м. Пирятин,  на  придбання обладнання для харчоблоків опорних закладів освіти шляхом співфінансування з місцевих бюджетів у розмірі не менше 50%, на відшкодування  витрат  за  надання  відповідної  освіти  вихованцям,  які  не  проживають  на  території  населених  пунктів  Пирятинської  міської  ради  за    навчання  в  позашкільному  навчально-виховному  закладі  Пирятинська  школа  мистецтв)

  Видаткова частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ, виконана на 93,8%, при плані з урахуванням змін 160 323,3 тис. грн., фактично використано 150 358,9 тис. грн.

Видаткову частину по загальному фонду бюджету виконано в сумі 124 778,8 тис. грн., або 95,5 відсотка планових призначень з урахуванням змін в сумі 130 663,0 тис. грн, по  спеціальному - 25 580,1 тис. грн, що складає  86,2 %  від  суми  29 660,3 тис. грн. 

За звітний період з бюджету  міської  об’єднаної  територіальної громади до інших бюджетів направлено міжбюджетних трансфертів на загальну суму 11 204,4 тис. грн, у тому числі  до:

- районного  бюджету  - 10 484,0 тис. грн.;

- державного бюджету -  405,9 тис. грн.;

- обласного бюджету - 220,9  тис. грн.;

- Лубенського  міському  бюджету  -  93,6 тис. грн.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua