Відділ державної реєстрації є структурним підрозділом виконавчого комітету Пирятинської міської ради, у своїй діяльності підзвітний, підконтрольним та підпорядкований виконавчому комітету міської ради та заступнику міського голови з питань діяльності виконкому міської ради. Метою діяльності відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Відділ складається з головного спеціаліста, державного реєстратора та начальника відділу, який одночасно також є державним реєстратором.
У сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб проведено реєстраційних дій – 2279 (у 2018 році – 3239): з них реєстрація місця проживання – 1136 (1716), зняття з реєстрації місця проживання – 1143 (1523).
Знято з реєстрації місця проживання по повідомленнях – 171 (226) осіб.
Направлено в інші міста повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання 195 (285) осіб.
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 2989 (1814).
Внесено змін до документів щодо перейменування вулиць – 311 (612).
Протягом року відділом Щовівторка відділом надається звітність щодо зміни реєстрації місця проживання громадян до Державної міграційної служби, щомісячно – до Державного реєстру виборців, відділу статистики, до Пирятинського районного військового комісаріату.
У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень було прийнято та опрацьовано 1523 (1496) заяв.
Це заяви про реєстрацію права власності – 613 (511), про реєстрацію іншого речового права – 636 (491), про реєстрацію обтяження – 6 (2), про знищення об’єкта нерухомого майна – 5 (4), про внесення змін до запису ДРРП – 45 (311), про відкликання заяви – 110 (40), заяви про надання інформації – 105 (312), а також заяви про взяття на облік БНМ – 2, заява власника про заборону вчинення реєстраційних дій – 1.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців було прийнято та зареєстровано 163 (116) заяви. Це заяви про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, припинення підприємницької діяльності, державну реєстрацію створення юридичної особи, змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.
Упродовж 2019 року до відділу надходили заяви щодо реєстрації прав нерухоме майна, державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб розташованих на території Гребінківського, Чорнухинського, Лохвицького, Кобеляцького, Миргородського, Лубенського районів, а також міста Полтави. Також відділом підготовлено та надано 546 відповідей на запити органів державної влади, підприємств, установ та організацій.
Відділ тісно співпрацює з Центром надання адміністративних послуг виконкому міської ради.
За результатами роботи відділу у 2019 року до бюджету міської об’єднаної територіальної громади надійшло близько 166 129 (171 332) гривень.