Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
20 лютого 2020 року 09:36

Кваліфіковані посадові особи-запорука розвитку громади

У 2019 році відділом персоналу та організаційної роботи виконкому міської ради проводилась цілеспрямована робота щодо забезпечення реалізації кадрової політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування та організаційних питань діяльності виконавчого комітету Пирятинської міської ради.

Протягом звітного періоду робота Відділу проводилась відповідно до щомісячних та щоквартальних планів роботи.

Відділ працює у складі трьох працівників:

начальник відділу – Мілюта Оксана Анатоліївна;

головний спеціаліст з організаційних питань та роботи з персоналом – Ільченко Людмила Валеріївна;

головний спеціаліст з організаційної роботи ради – Герасименко Алла Валеріївна.

Насамперед Відділ забезпечує реалізацію повноважень, покладених на орган місцевого самоврядування законами України: „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні“ та Кодексом законів про працю України.

Головними завданнями, над якими працював Відділ впродовж 2019 року, були:

повний супровід проходження служби в органі місцевого самоврядування посадовими особами (оголошення про вакансії; прийом документів; консультування; організація засідань конкурсної комісії; опрацювання результатів конкурсної комісії; оформлення на роботу працівників);

підготовка розпоряджень міського голови з особового складу, кадрових питань, про відпустки, про відрядження;

підготовка проектів рішень сесії міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з основної діяльності, що стосуються компетенції відділу;

підготовка річного плану роботи виконавчого комітету;

участь у формуванні структури апарату міської ради;

      організаційна робота ради та заходи виконавчого комітету міської ради (запрошення, реєстри тощо);

формування заходів на тиждень;

систематизація планів роботи відділів на місяць, квартал; звіти про їх виконання;

участь в організації засідань виконавчого комітету міської ради;

організація Днів міської ради у старостатах.

Протягом 2019 року проведено 6 засідань конкурсної комісії на заміщення вакантних посад в апараті міської ради. Прийнято документи для участі в конкурсі від 9-ти осіб, 3-м особам відмовлено у прийнятті на роботу за результатами конкурсу. Призначено на службу в органі місцевого самоврядування 9 осіб, в тому числі:

  • за результатами конкурсу – 6;
  • шляхом переведенням за результатами стажування – 3.

Також проведено конкурсні комісії, підготовлено контракти з директорами підпорядкованих закладів:

Пирятинської школи мистецтв;

Пирятинського музею;

Пирятинського культурно-громадського центру;

Пирятинської публічної бібліотеки;

Пирятинських госпрозрахункових очисних споруд;

Пирятинського ліцею.

Опубліковано 16 оголошень про вакансії та, відповідно, забезпечено консультування та прийняття документів від претендентів на посади.

За звітний період відділом розроблено та прийнято 702 розпорядження міського голови, з них:

1) з кадрових питань – 281 (у 2018 – 288);

3) про щорічні оплачувані відпустки та відпустки у зв’язку з навчанням – 110 (у 2018 – 142);

4) про короткострокові відрядження – 311 (у 2018 – 289).

Підготовлено 21 розпорядження міського голови з основної діяльності. Підготовлено 10 проєктів рішень сесії міської ради.

Відділ забезпечує організаційно-кадровий супровід професійної діяльності працівників виконавчого комітету міської ради. Структура апарату міської ради станом на 01.01.2020 налічує 73 особи. Загальна чисельність працюючих – 67 осіб: посадових осіб – 60, службовців – 7.

В загальній чисельності Пирятинської міської ради: 31 % посадових осіб місцевого самоврядування віком до 35 років, 46,5 % - віком 35-50 років; 22 % посадових осіб місцевого самоврядування віком 50-60 років. Більшість серед працюючих становлять жінки – 61 %.

Впродовж  2019 року  забезпечено організацію  35-ти засідань виконкому міської ради. Для розгляду та вирішення проблем жителів сіл Пирятинської ОТГ  кожного першого четверга місяця проводився День міської ради у Олександрівському та Калиновомостівському старостатах, в якому брали участь міський голова, його заступники та керівники структурних підрозділів апарату виконавчого комітету.  Впродовж 2019 року проведено 12 Днів міської ради у старостинських округах.

Підготовлено річний графік відпусток. Проводилася відповідна робота та навчання з керівниками структурних підрозділів щодо особливостей використання щорічних відпусток у відповідності до вимог законодавства та згідно з графіком. Готувалися погодження щодо надання відпусток керівникам комунальних підприємств та директорам шкіл.

Сформовано індивідуальні профілі на кожного працівника. У 2019 році здійснювався постійний контроль за своєчасним присвоєнням чергових рангів посадових осіб місцевого самоврядування, щомісячно переглядався стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування і готувалися розпорядження про надбавку за вислугу років. Забезпечено ведення особових справ працівників відповідно до вимог чинного законодавства.

У виконкомі міської ради та його структурних підрозділах постійно ведеться цілеспрямована  профілактична антикорупційна робота у відповідності до Законів України „Про службу в органах місцевого самоврядування“ та „Про запобігання корупції“. Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування попереджуються про обмеження, пов?язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, заповнюють анкету щодо виявлення підпорядкування близьких осіб. Крім того, ознайомлюються із Етичним кодексом працівників Пирятинської міської ради.

У виконкомі міської ради впроваджено  автоматизовану інформаційно-аналітичну систему „Кадри“. Система „Кадри“ призначена для використання в державних установах України з метою автоматизації службових операцій, пов?язаних з кадрами. У систему внесено усю інформацію з паперових особових справ та трудових книжок посадових осіб та створено особові страви у програмному еквіваленті.

Видано  21 розпорядження міського голови про відзнаки Пирятинської міської ради, підготовлено грамоти та подяки міського голови у загальній кількості – 306; листівки, запрошення – 678.

Значна увага керівництвом міської ради приділяється питанню підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування. У 2019 році 25 осіб пройшли навчання у Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій відповідно до плану-графіку навчань посадових осіб місцевого самоврядування. Крім того, переважна кількість працівників брали участь у семінарах, тренінгах, круглих столах, які організовувались Асоціацією ОТГ, Асоціацією малих міст України, Полтавським відокремленим підрозділом „Центр розвитку місцевого самоврядування“  та в рамках проєктів, що реалізувалися у виконкомі міської ради впродовж 2019 року. Проходять навчання за магістерськими програмами підготовки за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування“ 11 працівників виконкому міської ради: 8 працівників – у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка; 3 працівників (Кошова Є.О., Педяш Р.О., Стадник Є.В.) 31.12.2019 отримали дипломи у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. Крім того, староста села Калинів Міст Руслан Бабак 28.12.2019 закінчив Полтавську державну аграрну академію та здобув кваліфікацію магістра за спеціальністю „Агрономія“.

З метою забезпечення організації професійного навчання, 23.12.2019 прийнято рішення сесії „Про затвердження Порядку професійного навчання посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів Пирятинської міської ради на 2020-2024 роки“.

З метою підвищення ділових якостей та професійного росту у 2019 році працівники відділу брали участь у семінарах, тренінгах, короткострокових курсах підвищення кваліфікації, зокрема:

  1. Мілюта О.А.:

участь у дев’ятому щорічному семінарі „Практичні аспекти місцевого самоврядування „Управління людськими ресурсами в громаді“, організованого Центром Громадських ініціатив (08-09 лютого 2019 року);

тренінг з інтерактивних методик викладання для дорослої аудиторії, організований  Швейцарсько-українським проектом „Підтримка децентралізації в Україні“ DESPRO за участю польського фонду (м.Київ, 25-29 березня 2019 року);

участь у навчальному візиті до Республіки Польща для представників органів місцевого самоврядування України, які успішно пройшли навчання у Школі місцевого самоврядування DESPRO-2018, організованого швейцарсько-українським проектом „Підтримка децентралізації в Україні“ DESPRO, з 07 по 12 квітня 2019 року;

участь у засіданні круглого столу „Першочергові потреби органів місцевого самоврядування з підвищення кваліфікації кадрів“ у Департаменті економічного розвитку торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації (16 вересня 2019 року);

Полтавський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Тематичний  короткостроковий семінар „Актуальні питання організації роботи з персоналом в органам місцевого самоврядування“ (21-22 жовтня 2019 року);

участь у семінарі „Острови доброчесності: створення систем доброчесності та запобігання корупції в органах місцевого самоврядування“, організованого Асоціацією міст України ( 10 грудня 2019 року).

2) Ільченко Л.В.:

Полтавський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Тематичний  короткостроковий семінар „Ділове українське мовлення та документування управлінської діяльності. Е-урядування“;

Полтавський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Тематичний  короткостроковий семінар „Актуальні питання організації роботи з персоналом в органам місцевого самоврядування“ (21-22 жовтня 2019 року);

участь у тренінгу для персоналу  Центру надання адміністративних послуг та працівників виконкому Пирятинської міської ради у рамках Програми „U-LEAD з Європою“ (29.10.2019).

3) Герасименко А.В.:

Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Полтавської області. Навчання та перевірка знань у сфері цитвільного захисту (15-19 квітня 2019 року).

Відповідно до сучасних вимог законодавства у 2019 році відділом проводилася робота щодо військового обліку військовозобов?язаних і призовників; на належному рівні ведуться документи з питань військового обліку.

Пріоритетними завданнями роботи відділу у 2020 році є:

проведення щорічної оцінки посадових осіб органів місцевого самоврядування;

налагодження ефективних горизонтальних та вертикальних зв?язків та обов?язків;

удосконалення методів роботи з персоналом;

впровадження Порядку професійного навчання посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів Пирятинської міської ради на 2020-2024 роки;

продовження роботи по створенню ефективної структури муніципалітету.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua