Пенсійним фондом України запроваджено нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в „один дотик“ через веб-портал електронних послуг Фонду.
Усі необхідні документи, в тому числі і заяву про призначення виплат, відтепер можна подати в електронному вигляді. А прийти до сервісного центру ПФУ потрібно буде лише раз – для отримання пенсійного посвідчення.
Сервіс передбачає:
подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.
Отже, для того, аби вам призначили пенсію за „спрощеною“ електронною процедурою, необхідно:
авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі (portal.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису;
у розділі особистого кабінету „Заява на призначення пенсії“ завантажити весь пакет відсканованих документів, необхідних для призначення пенсії;
підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми „Звернення“.
При цьому додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі веб-порталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час очікування розгляду заяви – десять днів. На вказану при реєстрації електронну пошту або за допомогою СМС надійде запрошення відвідати сервісний центр для отримання пенсійного посвідчення.
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.