Колектив Пирятинського закладу дошкільної освіти „Сонечко“ переконаний, що дитинство – це фундамент, на якому йде розвиток особистості дитини, її рис характеру, здібностей, навичок, формується картина світу та система цінностей. Це період найбільших відкриттів дитиною себе, інших, світу та свого місця в ньому, а не просто підготовка до школи. Саме тому в „Сонечку“ працюють над створенням відповідного середовища.
За останні 5 років в дитсадку проведено ряд робіт щодо покращення умов перебування дітей дошкільного віку, зокрема:
- ремонтні роботи в туалетних кімнатах для дітей;
- придбані дитячі меблі (столи, стільчики, дитяча стінка);
- замінено стару огорожу на залізобетонну навколо території закладу;
- протягом 2017-2018 років реалізовано проєкт „Впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в ЗДО „Сонечко“, в рамках якого восени 2017 року в закладі замінено 63 вікна та 5 дверей на енергозберігаючі (на загальну суму 1128098 грн), восени 2018 року здійснено утеплення фасаду будівлі мінватою та цоколя піносклом (загальна вартість робіт 1308420 грн);
- восени 2018 року проведено капітальний ремонт харчоблоку з заміною технологічного обладнання (вартість ремонтних робіт - 463005,98 грн);
- восени 2018 року проведено часткову модернізацію системи опалення (промивка та заміна трубопроводів та радіаторів опалення);
- в грудні 2018 року в межах проекту „Енергоефективність та енергозбереження в навчальних закладах Пирятинської ОТГ на 2018 рік“ замінено 226 штук ламп розжарювання та люмінесцентних на світлодіодні та 80 світильників (вартість робіт – 34984 грн);
- в серпні 2019 року замінено 34 м старої тепломережі на попередньо ізольовані труби (вартість робіт 83098 грн);
- придбана комп'ютерна техніка (ноутбук, комп'ютер, принтер, проектор, екран);
- на дитячих майданчиках замінено пісочниці, лавочки, придбано тіньові навіси.
Під час освітнього процесу педагоги (Людмила Лосина, Юлія Захожа, Людмила Руденко, Наталія Кононко, Єлізавета Коваленко, Діана Соколова) працюють над збагаченням життєвого досвіду дітей практичними навичками, знаннями, формуванням самостійності та відповідальності, розвитком творчих здібностей, креативності та критичного мислення. Велика увага приділяється розвитку емоційного інтелекту дітей та формуванню вічних цінностей – добра, любові, людяності тощо.
В своїй роботі педагоги використовують освітню програму „Дитина“, навчально-методичний комплект „Впевнений старт“, парціальну програму „Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку“, інноваційні технології – „Барвиста радість»“ Л.Шульги, „Елементарне музикування“ К.Орфа, „Вчуся рахувати на 5“ Н.П’ятибратової, „Логіки світу“ І.Стеценко, коректурні таблиці Н.Гавриш, музикотерапія, арт-терапія, мнемотехніка, здоров’язберігаючі технології.
З 2014 року заклад працює за екологічним напрямком. Останні 2 роки педагоги реалізують власний проєкт „ЕКОfriends“, мета якого – формування природодоцільної, екологічно орієнтованої поведінки у дітей дошкільного віку та дорослого покоління. З дітьми проводяться різні заходи – заняття, ігри, розваги, майстер-класи, акції та виставки. Старші дошкільнята вчать менших вихованців та батьків правилам збереження природи.
Не менш важливий та цікавий проєкт, який реалізується в закладі, - це „БУКВОРДС запрошує“, мета якого – виховання читача в дитині дошкільного віку. В межах проєкту налагоджено роботу буккросингу, стали постійними акції „Прочитай дитині казку!“, „Тату, почитай мені!“, зустрічі з місцевими письменниками.
Педагоги закладу – це креативні, творчі, доброзичливі та щирі феї, які постійно перебувають в пошуку цікавого та незвичного для своїх вихованців. Саме тому вже стало традицією відзначати в закладі незвичайні свята та дні – День кульки, День ґудзика, День синочків, Свято дідусів та бабусь, вечорниці, Кольоровий тиждень, День татусів, „Піжамна вечірка“, Свято борщу, Свято каштанів тощо. Такі заходи до вподоби всім – і малечі, і їх рідним, адже вони дарують неповторні позитивні емоції.
Колектив закладу працює з вірою в кожну дитину та прагне перетворити заклад дошкільної освіти на місце щастя та радості для кожної дитини.
Бо дитинство – це не підготовка до життя (і в жодному разі – це не підготовка до школи). Дитинство – це вже життя, в якому дитина пізнає та відкриває себе й світ.