Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
30 серпня 2019 року 09:02

Із засідання земельної комісії

29 серпня в Центрі громадського діалогу працювала постійна комісія міської ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи. У засіданні взяли участь члени інших постійних комісій міської ради.

Депутати більше години обговорювали календарний план містобудування, будівництва, реконструкції та капітального ремонту за ІІІ квартал 2019 року. З переліком проектів, які знаходяться в роботі ознайомила начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконкому міської ради Марина Зергані. Начальник відділу управління комунальною власністю виконкому міської ради Євгенія Кошова проінформувала про стан виконання будівельних робіт на об’єктах комунальної власності Пирятинської ОТГ. Зокрема: розпочато реконструкцію підвального приміщення Пирятинського ліцею, проведено поточний ремонт харчоблоку в ДНЗ „Червона Шапочка“, відремонтовано фасад Олександрівського сільського клубу,  розпочато капітальний ремонт покрівлі та харчоблоку ДНЗ „Ромашка“ тощо. У підсумку обговорення комісія дала ряд рекомендацій.

Про стан підготовки полігону ТПВ до зимового періоду розповів заступник міського голови з питань діяльності виконкому Максим Варава. Рекомендовано виконавчому комітету міської ради вивчити питання щодо придбання мобільної сортувальної лінії.

Заслухано інформацію про виконання Плану соціально-економічного розвитку Пирятинської міської ОТГ за перше півріччя 2019 року в частині повноважень постійної комісії. Зокрема наступних програм: „Взаємодії з НПП „Пирятинський“, „Охорона навколишнього природного середовища на території Пирятинської ОТГ“ та „Проведення архітектурного конкурсу щодо облаштування громадського простору вшанування захисників територіальної цілісності України в місті Пирятин“.

Члени комісії ознайомилися із Статутом Пирятинської міської ОТГ та заслухали інформацію про стан сплати коштів орендарем за користування земельною ділянкою по вул. Європейська.

Далі члени комісії розглянули та рекомендували винести на розгляд та затвердження сесії низку питань, які стосувалися затвердження технічних документацій із землеустрою, надання дозволів на виготовлення технічних документацій та розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із земель комунальної власності для ведення особистого селянського господарства тощо.

Всього комісією розглянуто 32 питання порядку денного, з яких 4 повернуто на доопрацювання.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua