Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
15 серпня 2019 року 13:39

Про хід підготовки закладів освіти до нового навчального року

Інформація про хід підготовки закладів освіти до нового навчального року

 

1. Організаційні заходи щодо підготовки до нового навчального року

З метою забезпечення ефективної підготовки до нового 2019-2020 навчального року відділом освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради спільно з керівниками закладів освіти вжито відповідних організаційних заходів.

Здійснено моніторинг стану справ. Видано накази відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради від 07.05.2019 № 15-аг „Про підготовку та організований початок 2019/2020 навчального року“, від 07.05.2019 № 16-аг „Про створення комісії з перевірки готовності закладів освіти до роботи в новому 2019/2020 навчальному році“, від 07.06.2019 № 21-аг ,,Про підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти до нового  2019-2020 навчального року та  осінньо-зимового періоду“, проведено наради для керівників закладів освіти. Складено плани роботи. Налагоджено контроль виконання планів.

За підсумками виконаних робіт 21-23 серпня 2019 року буде проведено огляд готовності закладів освіти до нового навчального року.

2. Дошкільна освіта

У 7 закладах дошкільної освіти у 25 групах різними формами виховання  охоплено 584 дитини.

Рівень охоплення дітей передшкільного віку дошкільною освітою становить 100 %, дітей 3 - 5 років  - 83 %. 

Педагогічними колективами проводиться підготовча робота щодо планування освітньої діяльності на новий навчальний рік, поновлюється дидактичний та роздатковий матеріал.

На початок навчального року всі заклади будуть укомплектовані педагогічними кадрами, керівниками  проводиться відповідна робота. На даний час  налічуються  вакантні посади: психолог у Пирятинському дошкільному навчальному закладі № 6 ,,Ромашка“, вихователь в Олександрівському дошкільному навчальному закладі.

З метою підготовки до нового навчального року обстежено дитячі майданчики, про що складено відповідні акти, проведено їх поточні ремонти, облаштовано дитячі майданчики тіньовими навісами у ДНЗ ,,Сонечко“ та ,,Берізка“, проведено ремонти кабінетів психологів та медичної сестри. У дошкільному навчальному закладі ,,Сонечко“ придбано меблі для помічника вихователя, сушки для посуду, буде проведено ремонт овочесховища. Замінено 170 м огорожі на суму 99,2 тис. грн., придбано пральну машину, підготовлено територію для спортивного майданчика, який буде встановлено до початку нового навчального року у дошкільному закладі ,,Берізка“. Планується ремонт ганку та встановлення витяжки у котельні.

Завершується  капітальний ремонт харчоблоку та проводиться підготовка до капітального ремонту даху з утепленням у Пирятинському дошкільному навчальному закладі № 6 ,,Ромашка“, зроблено висипку навколо закладу для відновлення відмостки, прокладається тротуар до закладу по вул. Харківська та Коцюбинського. Планується частковий ремонт опалювальної системи та овочесховища.

   У дошкільному закладі № 2 ,,Пролісок“  проведено косметичні ремонти всіх приміщень закладу, поточний ремонт цоколю, встановлено водовідвідні жолоби. Придбано дві плити газові, пральну машину, замовлено ліжка дитячі на суму 54,0 тис. грн. Заплановано відновлення відмостки навколо закладу та встановлення рекуператорів.

Проведено ремонт харчоблоку, замінено вікна та двері на енергозберігаючі, придбано меблі у Пирятинському ДНЗ № 7 ,,Червона шапочка“,  проводяться роботи по асфальтуванню відмостки навколо закладу, завезено 27 тон вугілля.

Для підготовки до нового навчального року проведено поточний ремонт приміщення та придбано меблі для харчоблоку у  Калиновомостівському ДНЗ.

У Олександрівському дошкільному закладі проводиться ремонт каналізаційної системи та туалетних кімнат, роздягальні закладу. Також буде проведено ремонт харчоблоку.

Із семи закладів дошкільної освіти облаштовано пандусом Пирятинський дошкільний навчальний заклад № 2 ,,Пролісок“.

Для підготовки роботи ДНЗ ,,Червона шапочка“  в опалювальний період необхідно придбати резервний котел на твердому паливі  Маяк – 50, так як старий котел АОТ – 50 вийшов з ладу і не підлягає ремонту.

3. Мережа закладів загальної середньої освіти

Мережа закладів загальної середньої освіти міської ради становить 3 опорні школи та 2 філії.

За попередніми даними, у закладах загальної середньої освіти буде навчатися 2038 учнів, що на 26 учнів більше ніж у попередньому навчальному році, станом на 01.06.2019 року до 1 класів зараховано 205 учнів,  що на 3 учні більше від минулого навчального року. Накази про зарахування видані, інформація про наявність вільних місць оприлюднена на сайтах шкіл. Додаткове зарахування до 1 класів відбудеться до 01.09.2019 року  відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.

4. Матеріально-технічна база закладів освіти

Керівниками закладів вжито заходів щодо покращення матеріально-технічного, навчально-методичного та інформаційного забезпечення закладів освіти.

Для створення комфортних умов для 1-х класів класні кімнати обладнані новими меблями, в т.ч. одномісними партами, наочністю та сучасною комп’ютерною технікою.

На закупівлю сучасних меблів для початкових класів нової української школи отримано кошти субвенції з державного бюджету (видатки розвитку) в розмірі 196,087 тис. грн. (розпорядження голови облдержадміністрації від 05.04.2019 № 241), які розподілені між закладами загальної середньої освіти:

Пирятинський ліцей – 94320 грн.,

Пирятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 – 54727 грн.,

Опорний заклад Пирятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 – 47040 грн.;

на підвищення кваліфікації педагогічних працівників (видатки споживання) – 14137 грн. (передача коштів після їх використання).

На оновлення матеріально-технічної бази закладів спрямовано залишки коштів освітньої субвенції в розмірі 2434,0 тис.грн. Вдалося придбати меблі для їдальні та актової зали, інтерактивну дошку  (Опорний заклад Пирятинська зш І-ІІІ ст. № 6), шкільні меблі, холодильник, сушки для посуду, бойлер, акустичну систему (Пирятинська зш І-ІІІ ст. № 4), 5 ноутбуків, 7 телевізорів, проектор, лабораторні меблі (Пирятинський ліцей).

Проведено обстеження технічного стану будівель і споруд з метою запобігання їх руйнування, забезпечення надійної експлуатації.

До нового 2019-2020 навчального року у закладах проведені косметичні ремонти класних кімнат, харчоблоків, їдалень. У Пирятинському ліцеї завершено ремонт малого спортивного залу,  планується провести капітальний ремонт кабінету хімії та препараторської, придбано перегородки для туалетних кімнат. У Пирятинській зш І-ІІІ ст. № 4 розпочато капітальний ремонт покрівлі початкової школи, планується ремонт актової зали. В Опорному закладі Пирятинської зш І-ІІІ ст. № 6 планується завершити реконструкцію даху (ІІ черга) з утепленням, облаштувати стрибкову яму на шкільному стадіоні, в Олександрівській філії провести поточний ремонт харчоблоку, мережі водопостачання. У Філії Пирятинського ліцею проведено заміну дверей у класних кімнатах, панелей на другому поверсі.

Для належного утримання приміщень закладів у осінньо-зимовий період проводяться поточні ремонти власних джерел теплопостачання, сезонне технічне обслуговування обладнання котелень. Проведено гідравлічне випробовування систем теплопостачання, навчання операторів котелень, буде проведена перевірка стану димових, вентиляційних каналів та автоматики безпеки,  повірка манометрів, газових лічильників.

Вчасно проводяться виміри опору ізоляції електромереж та заземлень. Стан освітлення в основному відповідає правилам технічної експлуатації електроустановок споживачів та санітарним нормам.

З  3 закладів загальної середньої освіти  та 2 філій мають вільний доступ до приміщення 4 заклади освіти, вони обладнані пандусами, проте із значними порушеннями (відсутні поручні, невідповідний нахил), лише будівля Пирятинського ліцею має пандус, що відповідає вимогам державних будівельних норм. В Олександрівській філії планується облаштування пандуса в серпні 2019 року.

Внутрішні туалети для осіб з обмеженими фізичними можливостями обладнано в Опорному закладі Пирятинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 та Пирятинському ліцеї, триває обладнання такого туалету у Пирятинській зш І-ІІІ ст. № 4.

Для дітей з особливими освітніми потребами у Пирятинському ліцеї облаштовано ресурсну кімнату, в Опорному закладі Пирятинській зш І-ІІІ ст. № 6 – медіатеку, планується облаштування ресурсної кімнати.

5. Стан підготовки шкільних їдалень

У 3 закладах загальної середньої освіти наявно 6  їдалень. У шкільних їдальнях створені умови для дотримання санітарно-гігієнічних норм. Усі заклади забезпечені миючими та дезінфікуючими засобами, посудом, інвентарем, меблями. Проведено  маркування посуду та інвентарю. Кухонні працівники до початку нового навчального року проходять необхідне медичне обстеження, забезпечені спецодягом.

Система холодного та гарячого водопостачання знаходиться у робочому стані в усіх закладах освіти.

Відповідно до плану-завдання Пирятинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області планується заміна побитих дзеркал у їдальні ліцею, заміна технологічних столів у Філії ліцею, поточний ремонт харчоблоку Олександрівської філії, проведено поточний ремонт комори для зберігання харчових продуктів в Опорному закладі Пирятинській зш І-ІІІ ст. № 6. Вирішити питання реконструкції харчоблоку початкової школи Пирятинської зш І-ІІІ ст. № 4 до початку навчального року немає можливості, у зв’язку з відсутністю вільних приміщень.

У 2019-2020 навчальному році планується усіма видами харчування охопити 100 % учнів, гарячим харчуванням – не менше 80 % учнів.

Стовідсотково будуть охоплені безкоштовним гарячим харчуванням діти-сироти та діти, позбавлені батьківської опіки, діти із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям“, діти із особливими освітніми потребами, які навчаються у інклюзивних класах, діти – інваліди, діти учасників АТО (ООС), діти з багатодітних сімей та діти, постраждалі від аварії на ЧАЕС.

Учні 1-4 класів будуть харчуються на умовах співфінансування  (10 гривень бюджет міської об’єднаної територіальної громади та 2 гривні батьківська плата), решта учнів 5-11 класів та вихованці групи продовженого дня – за батьківські кошти.

6. Стан забезпечення закладів комп’ютерною технікою

Особлива увага приділялася  створенню інформаційно-комунікативного навчального середовища. Успішно впроваджуються інформаційні технології в освітній процес, управлінську діяльність.

 До послуг дітей, починаючи з 1 класу, комп’ютерна техніка (185 персональних комп’ютерів, 45 ноутбуків, 1 планшет, облаштовано 24 класи з інтерактивними поверхнями, 28 принтерів).

Придбано  за рахунок коштів бюджету ОТГ 5 телевізорів, 1 мультимедійну дошку, 11 ноутбуків; за рахунок залишків освітньої субвенції Пирятинський ліцей закупив 5 ноутбуків та 7 телевізорів (167,5 тис.грн), Опорний заклад Пирятинська зш І-ІІІ ст. № 6 – інтерактивну дошку (50,9 тис.грн.), за рахунок коштів громадського бюджету - мультимедійний комплекс – 54,5 тис.грн., Пирятинська зш І-ІІІ ст. № 4 придбала мультимедійне обладнання на загальну суму 298,6 тис.грн.

Середнє  навантаження на 1 комп’ютер складає 13,2 учнів (норма 10 учнів на 1 комп’ютер).

7. Укомплектованість закладів освіти педагогічними кадрами

Проблем з кадровим забезпеченням закладів освіти у 2019-2020 навчальному році не передбачається. За попереднім навантаженням, у закладах загальної середньої освіти передбачаються вакантні посади: вчитель початкових класів,  асистент вчителя,  учитель інформатики, вихователь групи продовженого дня.

Відповідно до графіка проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ПОІППО педагоги своєчасно проходять курси.

Підготовлено вчителів початкової школи, асистентів учителів, учителів англійської мови, які працюватимуть у 1-х класах у 2019-2020 та 2020-2021 навчальних роках.

         8. Стан виплати заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги. Аналіз розрахунків за енергоносії

Заборгованості з виплати заробітної плати немає. Відпускні та оздоровчі виплачені повністю усім працівникам закладів.       Своєчасно здійснюються розрахунки за електроенергію, водопостачання, водовідведення, теплопостачання, інші комунальні послуги.

9. Забезпечення підручниками

З 1 вересня 2019 року учні 2, 6, 11 класів навчатимуться за новими підручниками. По мірі надходження підручників до бази–магазину  „Освітатехпостач“ вони   доставляються до закладів загальної середньої освіти. На сьогодні учні 2,6,11 класів на 97 % забезпечені підручниками.

10. Оздоровлення дітей

У червні 2019 року працювало 4 табори з денним перебуванням на базі закладів загальної середньої освіти, в яких відпочило  545 дітей (66 % від загальної кількості учнів 1-4 класів) та 2 табори з денним перебуванням на базі закладів позашкільної освіти, у яких  охоплено відпочинком 109 дітей. Під час роботи таборів  проводилися організовані походи, екскурсії. На базі таборів з денним перебування працювали мовні табори, у Пирятинському ліцеї – математичний табір.

          Проведена робота щодо організації оздоровлення дітей у позаміських таборах.

Рішенням п?ятдесят восьмої  сесії сьомого скликання Пирятинської міської ради від 01.08.2019 № 272 внесено зміни до Програми оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році. Загальний обсяг фінансування програми - 795,358 тис.грн., з них із бюджету міської об’єднаної територіальної громади – 521,00 тис. грн., зокрема на часткове відшкодування вартості путівки – 249, 058 тис.грн, на відпочинок дітей у таборах з денним перебуванням – 181,720 тис.грн та придбання путівок для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки – 90,222 тис.грн.

11. Заклади позашкільної освіти

Для розвитку здібностей та обдарувань учнів, задоволення їх інтересів і запитів діють 3 заклади позашкільної освіти. Мережа позашкільних закладів утримується на  стабільному рівні. З метою підготовки закладів позашкільної освіти до нового навчального року підготовлено освітні програми, здійснено розподіл попереднього  тижневого навантаження  та сплановано роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На сьогодні кадрами заклади укомплектовані не повністю, існує вакантна посада керівника гуртка у ЦДЮТ.

 В усіх закладах проведено поточні ремонти приміщень, у ЦДЮТі – встановлено огорожу, планується ремонт фасаду, у СЮТі – облаштувано східців та навіс над входом.

 

Детально з презентацією можна ознайомитися за посиланням: Про хід підготовки закладів освіти до нового навчального року.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua