Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
24 липня 2019 року 16:21

Підсумки роботи із зверненнями громадян

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року
  Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2019 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
  Питання підсумків роботи за І квартал 2019 року розглянуто на засіданні виконкому міської ради 25.04.2019 та прийнято відповідне рішення.
 Звернення реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
  Щовівторка у міській раді працює „гаряча“ телефонна лінія, в якій беруть участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Впродовж звітного періоду надійшло 11 усних звернень. Громадянам надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.
  З метою створення належних умов прийому громадян, оперативного вирішення проблем жителів ОТГ щомісяця проводяться Дні міської ради у старостатах, під час яких, міський голова здійснює особистий прийом громадян. У І півріччі проведено по 3. Було обговорено ряд проблемних питань населених пунктів та міським головою дано відповідні доручення спеціалістам міської ради.
  Надійшло 3 петиції (1 – прийнято рішення сесії міської ради від 04.04.2019, 2 – відмовлено (не допущено до збору голосів)).
  За звітний період надійшло 136 (140) звернень, з них письмових – 116 (117).
  З метою вирішення питань та проблем, що турбують жителів Пирятинської ОТГ, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причини, що їх породжують.
  Впродовж І півріччя до органів влади вищого рівня громадянами міста подано 11 звернень, з них: 1 – до Пирятинської райдержадміністрації та 10 – до КБУ   „Обласний контактний центр“; до депутатів міської ради – 3 (Крицький М.В. – 1 та Мірошніченко А.О. – 2).
  На особистий прийом до міського голови звернулося 20 (23) осіб.
  З усіх звернень:
  4 (6)– повторні;
  23 (26) – колективні.
  Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях:
  учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 1 (4);
  інваліди I, II, III групи – 4 (5);
  діти війни – 2 (1);
  матері-героїні – 2 (3).
  Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 38 (44), аграрної політики і земельних відносин – 39 (37), екології та природних ресурсів – 9 (11), соціального захисту – 13 (15), фінансової, податкової, митної політики – 1 (2), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 (1), житлова політика – 5 (8).
  У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер, а не лише питання особистого характеру.
 За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 31 (52), роз’яснено – 71 (79), відмовлено – 4 (2), переадресовано за належністю – 2, на виконанні – 22, не виконані – 6 (7).
  Питання з розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та щоквартально на засіданнях виконкому міської ради.
  Структурними підрозділами виконкому міської ради, комунальними підприємствами посилюється увага, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників. Проте аналіз звернень громадян, які надійшли до міської ради свідчить, що необхідно оцінити важливість роботи із заявами та скаргами жителів ОТГ, керівникам комунальних підприємств необхідно вчасно реагувати на скарги та забезпечувати виконання зобов’язань і завдань для вирішення проблем.
  З презентацією можна ознайомитися тут.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua