Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
28 січня 2019 року 14:57

Програмне забезпечення міської ради

Інформація

 про роботу відділу інформаційних технологій та захисту інформації виконкому Пирятинської міської ради у 2018 році

 

Станом на 31.12.2018 року відділом обслуговується 77 одиниць комп’ютерної техніки, 3 сервера, 1 контролер домена, 52 принтера та багатофункціональних пристроїв, 3 інформаційних кіоска, 1 система поіменного голосування та близько 10 одиниць мережевого обладнання (комутатори та роутери).

В 2018 році підготовлено три тендерних пропозиції по яким проведені закупівлі:

1) придбання комплектів комп’ютерної техніки – 2 ноутбуки та 10 комплектів комп’ютерної техніки для Центру первинної медичної допомоги, 10 для структурних підрозділів виконкому міської ради;

2) багатофункціональних пристроїв – 12 для Центру первинної медичної допомоги, 5 для структурних підрозділів виконкому міської ради;

3) обладнання робочої станції для оформлення та видачі документів, що посвідчують особу чи її спеціальний статус у вигляді ID-карток та біометричних закордонних паспортів.

Організовано та проведено підключення та налаштування захищеного каналу зв’язку в центрі надання адміністративних послуг для підключення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Для посилення захисту локальної мережі та розмежування доступу до мережі Інтернет придбано апаратно-програмний комплекс Fortinet Fortigate FG-100E.

По завершенню ремонтних робіт в п’яти кабінетах на 2-му поверсі гуртожитку, підключено та налаштовано локальну мережу та телефонні лінії на робочих місцях працівників.

Восени 2018 року до системи електронного документообігу „АСКОД“ підключені два комунальні підприємства: КП „Каштан“ та КП „Пирятинський міський водоканал“.

Після підписання договору про співробітництво територіальних громад по реалізації спільного проекту з надання якісних адміністративних послуг, організовано перенесення даних про реєстрацію/зняття з реєстрації громадян Дейманівської та Каплинцівської сільських рад до Реєстру територіальної громади. Проведено налаштування системи електронного документообігу „АСКОД“ для роботи віддалених робочих місць в сільських громад-партнерів. Також Олександрівський старостат підключений до системи електронного документообігу „АСКОД“ та Реєстру територіальної громади.

В рамках реалізації проекту „СМАРТ-Громада“, в продовж року проводився збір інформації необхідної для розробки та наповнення веб-сервісів. Здійснювався постійний моніторинг та тестування веб-сервісів на етапі розробки.

В листопаді 2018 року офіційно проведено запуск в тестову експлуатацію 9 веб-сервісів. Також по 3-х завершуються роботи та один працює повнофункціонально:

  1. „ Контакт Центр“;
  2. „ On-line діяльність органів місцевого самоврядування та депутатів районної та місцевих рад“;
  3. „ Громадський бюджет“;
  4. „ Електронні петиції“;
  5. „ Єдина база нормативних документів Open data“;
  6. „ Електронний реєстр земель та комунального майна“;
  7. „ Інвестиційний портал“;
  8. „ Прозорий бюджет“;
  9. „ SMART портал“;
  10. „ Кабінет мешканця“;
  11. „ Система оцінки якості “;
  12. „ Черга в Дитячий садок “;
  13. „ Енергосервіс: облік, контроль, економія“.

На даний час до веб-сервісу „ Контакт Центр“ підключені диспетчера всіх комунальних підприємств та відповідальні працівники виконкому міської ради. КП „Пирятинський водоканал“ постійно проводить інформування про проведення ремонтних робіт та відключення водопостачання. Також повноцінно працює веб-сервіс „Електронні петиції“.

Протягом 2018 року працівниками відділу проводилася робота по обслуговуванню, ремонту та налаштуванню комп’ютерної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, локальної мережі та мережевого обладнання. Постійно проводяться роботи по адмініструванню існуючого програмного забезпечення, Веб-сайтів та електронної пошти.

Продовжено ліцензію антивірусного програмного забезпечення. Проведено ліцензування операційних систем Microsoft Windows.

В плані на 2019 рік –обслуговування техніки, заміна морально застарілої та фізично зношеної техніки, адміністрування та підтримка програмного забезпечення, розширення функціоналу системи електронного документообігу „АСКОД“, завершення процедури підключення до Єдиного державного демографічного реєстру, підключення громад-партнерів до баз даних ОТГ, підготовка та затвердження нормативних документів з захисту інформації.

Одним з пріоритетних  завдань є ліцензування програмного забезпечення Microsoft Office для недопущення використання „піратського“ програмного забезпечення.

Детально з презентацією можна ознайомитися за посиланням: Програмне забезпечення міської ради

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua