ЗВІТ
про підсумки роботи відділу державної реєстрації виконавчого комітету Пирятинської міської ради за 2018 рік
Відділ державної реєстрації є структурним підрозділом виконавчого комітету Пирятинської міської ради, у своїй діяльності підзвітний, підконтрольним та підпорядкований виконавчому комітету міської ради та заступнику міського голови з питань діяльності виконкому міської ради. Метою діяльності відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Відділ складається з головного спеціаліста, державного реєстратора та начальника відділу, який одночасно також є державним реєстратором.
У сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб проведено реєстраційних дій – 3239 (у 2017 році – 1470): з них реєстрація місця проживання – 1716 (835), зняття з реєстрації місця проживання – 1523 (635).
Знято з реєстрації місця проживання по повідомленнях – 226 (112) осіб.
Направлено в інші міста повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання 285 (140) осіб.
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 1814 (554).
Внесено змін до документів щодо перейменування вулиць – 612 (354).
Протягом року відділом щовівторка надається звітність щодо зміни реєстрації місця проживання громадян до територіального підрозділу Державної міграційної служби, щомісячно – до Державного реєстру виборців та відділу статистики.
У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень було прийнято та опрацьовано 1496 (936) заяв.
Це заяви про реєстрацію права власності – 511, про реєстрацію іншого речового права – 491, про реєстрацію обтяження – 2, про знищення об’єкта нерухомого майна – 4, про внесення змін до запису ДРРП – 311, заяви про скасування – 5, про відкликання заяви – 40, а також заяви про надання інформації – 312.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців було прийнято та зареєстровано 130 (57) заяв. Це заяви про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, припинення підприємницької діяльності, державну реєстрацію створення юридичної особи, змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.
Упродовж 2018 року до відділу надходили заяви щодо реєстрації прав нерухоме майна, державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб розташованих на території Гребінківського, Чорнухинського, Лохвицького, Кобеляцького, Миргородського, Лубенського районів, а також міста Полтави.
Відділ тісно співпрацює з Центром надання адміністративних послуг виконкому міської ради, оскільки документи для проведення реєстраційних дій подаються заявниками через ЦНАП.
За результатами роботи відділу у 2018 року до бюджету міської об’єднаної територіальної громади надійшло близько 171 332 гривень.
Детально з презентацією можна ознайомитися за посиланням: Найбільше послуг надано у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб