Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
25 січня 2019 року 15:54

Найбільше послуг надано у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб

ЗВІТ

про підсумки роботи відділу державної реєстрації виконавчого комітету Пирятинської міської ради за 2018 рік

 

Відділ державної реєстрації є структурним підрозділом виконавчого комітету Пирятинської міської ради, у своїй діяльності підзвітний, підконтрольним та підпорядкований виконавчому комітету міської ради та заступнику міського голови з питань діяльності виконкому міської ради. Метою діяльності відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Відділ складається з головного спеціаліста, державного реєстратора та начальника відділу, який одночасно також є державним реєстратором.

У сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб проведено реєстраційних дій – 3239 (у 2017 році – 1470): з них реєстрація місця проживання – 1716 (835), зняття з реєстрації місця проживання – 1523 (635).

Знято з реєстрації місця проживання по повідомленнях – 226 (112) осіб.

Направлено в інші міста повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання 285 (140) осіб.

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 1814 (554).

Внесено змін до документів щодо перейменування вулиць – 612 (354).

Протягом року відділом щовівторка надається звітність щодо зміни реєстрації місця проживання громадян до територіального підрозділу  Державної міграційної служби, щомісячно – до Державного реєстру виборців та відділу статистики.

У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень було прийнято та опрацьовано 1496 (936) заяв.

Це заяви про реєстрацію права власності – 511, про реєстрацію іншого речового права – 491, про реєстрацію обтяження – 2, про знищення об’єкта  нерухомого майна – 4, про внесення змін до запису ДРРП – 311, заяви про скасування – 5, про відкликання заяви – 40, а також заяви про надання інформації – 312.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців було прийнято та зареєстровано 130 (57) заяв. Це заяви про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, припинення підприємницької діяльності, державну реєстрацію створення юридичної особи, змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

Упродовж 2018 року до відділу надходили заяви щодо реєстрації прав нерухоме майна, державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб розташованих на території  Гребінківського, Чорнухинського, Лохвицького, Кобеляцького, Миргородського, Лубенського районів, а також міста Полтави.

Відділ тісно співпрацює з Центром надання адміністративних послуг виконкому міської ради, оскільки документи для проведення реєстраційних дій подаються заявниками через ЦНАП.

За результатами роботи відділу у 2018 року до бюджету міської об’єднаної територіальної громади надійшло близько 171 332 гривень.

 

Детально з презентацією можна ознайомитися за посиланням: Найбільше послуг надано у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua