На засіданні виконкому міської ради проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради впродовж І півріччя цього року.
Керуюча справами виконкому міської ради Лариса Кочур зазначила, що робота із зверненнями громадян проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“. За звітний період до установи надійшло 183 звернення, з них: письмових – 152. На особистий прийом до міського голови звернулося 48 осіб.
До органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 14 звернень, з них до: обласної державної адміністрації – 4, районної державної адміністрації – 8, районної ради – 1, прокуратури - 1.
Основні питання, які турбують мешканців нашого міста, складають комунальні (освітлення вулиць, благоустрою міста, ремонту покрівель, систем опалення, водопостачання тощо) - 77, житлові (покращення житлових умов) – 14, екології та природних ресурсів (спиляння дерев, вивезення твердих побутових відходів) – 29 .
Серед авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають: інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери – 27; члени багатодітних сімей, одинокі матері – 10, учасники війни та бойових дій – 1, Мати-героїня – 1.
За результатами розгляду звернень: позитивно вирішено – 127, роз’яснено – 51 , переадресовано за належністю – 4, відмовлено у розгляді – 1 (анонімне).
На додатковому контролі у виконкомі міської ради залишається 14 письмових звернень громадян щодо спиляння дерев та проведення ремонтних робіт по житловому фонду, які були направлені на виконання до КП „Каштан“.
Мешканцям міста та сільських населених пунктів Пирятинської міської ради спеціалістами виконкому видано 3717 довідок про склад сім’ї та про реєстрованих в житловому приміщенні осіб, 47 – про упорядкування адреси,
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради функціонують „гаряча“ телефонна лінія, а на офіційному веб-сайті територіальної громади Пирятинської міської ради - Інтернет-приймальна, за допомогою яких мешканці міста мають можливість звернутися до міського голови, його заступників та спеціалістів виконкому з повсякденними зверненнями та життєвими потребами.
Щоквартально міський голова приймає участь у прямому ефірі в програмі „Зворотній зв’язок у прямому ефірі“ на телеканалі ПП „ТРК „Пирятин“.
Питання щодо розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично аналізується стан виконання даних міським головою доручень та розглядається на нарадах у міського голови і на засіданнях виконкому міської ради.