Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
28 лютого 2018 року 18:10

Тридцять сьома сесія затвердила звіти про роботу виконавчих органів міської ради та виконання бюджету міської ОТГ у 2017 році

28 лютого відбулося перше пленарне засідання тридцять сьомої сесії Пирятинської міської ради, на якому підведено підсумки роботи виконавчих органів міської ради за минулий рік.

Керівники структурних підрозділів звітували про виконання повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, фінансів, бюджету, будівництва, житлово-комунального господарства, торгівлі, транспорту, зв’язку, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, освіти, культури, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я і соціального захисту. Підводячи підсумки, міський голова Олексій Рябоконь відзначив наполегливу згуртовану роботу апарату, виконавчого комітету та депутатів міської ради, комунальних підприємств, закладів освіти, культури, квартальних комітетів, активних членів громади, а також визначив актуальні напрямки і завдання на 2018 рік. Сесія затвердила звіти про роботу виконавчих органів міської ради, про виконання Плану соціально-економічного розвитку, бюджету міської ОТГ, здійснення державної регуляторної політики у 2017 році.

Рішенням сесії визнано повноваження депутата Пирятинської міської ради сьомого скликання Івана Драла, який був наступним кандидатом у депутати у виборчому списку районної організації партії „Блок Петра Порошенка „Солідарність“. Враховуючи бажання новообраного депутата та погодження голови комісії, Івана Драла введено до складу постійної комісії міської ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва.

Наступними рішеннями затверджено три програми на 2018 рік: розвитку та підтримки інформаційних технологій Пирятинської міської ради; створення матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у Пирятинській міській об’єднаній територіальній громаді; Програму „Партисипативна демократія в діяльності Пирятинської міської ради“, якою передбачено здійснення цілого ряду заходів для забезпечення участі громади у стратегічному плануванні, відкритому бюджетуванні, залучення громадськості до оцінювання якості надання адміністративних послуг. З метою забезпечення фінансування нагальних потреб: придбання комп’ютерів для створеного Центру первинної медико-санітарної допомоги, інвентарю і обладнання для басейну Пирятинського ліцею, оплати праці персоналу басейну, прийнято рішення про внесення змін до бюджету міської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.

Затверджено план зонування території міста Пирятин, історико-архітектурний опорний план та зони охорони пам’яток культурної спадщини, розділи інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі Генерального плану розвитку міста.

Прийнято низку рішень із земельних питань, зокрема, надано дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України. Клопотання Міністерства оборони України задоволено частково: міська рада надала такий дозвіл лише на територію військової частини. Ті ж земельні ділянки, де від колишніх військових об’єктів залишилися самі руїни, планує використати для потреб громади, приміром, для житлової забудови, створення зони відпочинку тощо.

Тривале, напружене обговорення точилося навколо земельної ділянки, на якій розміщена будівля поліклініки. Утворивши Центр первинної медико-санітарної допомоги та затвердивши Статут цієї установи, міська рада здійснює наступні кроки для виконання повноважень в галузі охорони здоров’я. Таким кроком є поданий на сесію проект рішення про розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги. На пропозицію заступника голови районної ради Олексія Гусака відтермінувати розгляд цього питання керівництво, фахівці та депутати міської ради відповіли, що підстав для цього немає, оскільки, по-перше, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно право власності районної ради на приміщення поліклініки не зареєстроване; по-друге, медична реформа не терпить зволікання; по-третє, об’єднана громада, яка налічує 17 тисяч жителів, сьогодні єдина в Пирятинському районі – на відміну від сільських громад – не має власного закладу охорони здоров’я. Свою позицію депутати міської ради підтвердили голосуванням: 17 проголосували „за“, 3 – „утрималися“.

У „Різному“ секретар міської ради Тетяна Чайка запропонувала депутатам міської ради перейти на електронний документообіг та, з метою економії витратних матеріалів, надати письмову згоду на те, щоб проекти рішень та інші матеріали, необхідні для розгляду питань порядку денного сесії, надавалися їм не в друкованому вигляді, а направлялися на електронну адресу. Крім того, начальник юридичного відділу Руслан Соловйов нагадав про необхідність своєчасної подачі електронних декларацій та вручив кожному депутатові відповідний лист.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua