Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
26 лютого 2018 року 19:18

Із засідання виконавчого комітету

26 лютого відбулося чергове засідання виконавчого комітету. На порядок денний було винесено 34 питання. Насамперед були прийняті рішення щодо погодження звіту про виконання бюджету Пирятинської міської об?єднаної територіальної громади за 2017 рік, а також схвалення проекту рішення сесії міської ради про внесення змін до бюджету міської об?єднаної територіальної громади на 2018 рік.

Начальник відділу освіти Тамара Коваленко поінформувала присутніх про деякі питання функціонування басейну, про  організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пирятинської  міської ради, про вивчення предмету ,,Технології“ в Опорному закладі Пирятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, про створення Пирятинської міської батьківської ради „Батьки.PRO“.

Начальник відділу управління комунальною власністю Тарас Ільченко представив на затвердження Порядок проведення конкурсу комерційних пропозицій щодо проведення поточних ремонтів на об’єктах комунальної власності Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади.

Для виконання повноважень у сфері цивільного захисту та запобігання надзвичайним ситуаціям головний спеціаліст з питань цивільного захисту та мобілізаційної роботи Роман Педяш інформував про створення фонду захисних споруд цивільного захисту Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади та утворення надзвичайної  протиепізоотичної комісії.

Членами виконкому розглянуто ряд питань соціального захисту. Головний спеціаліст з соціальної роботи Анастасія Колос інформувала про визначення уповноваженої особи органу опіки та піклування для підписання договорів про надання соціальних  послуг від імені недієздатних підопічних та про надання допомоги на поховання.

У грудні 2017 року ЦНАПом розпочато впровадження нової електронної програми по формуванню бази персональних даних щодо реєстрації місця проживання громадян. Для забезпечення ефективної роботи цієї системи прийнято рішення щодо Положення про Реєстр Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади.

Крім того, були розглянуті та затверджені рішення відділу будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства: про виготовлення будівельного паспорта, про присвоєння адрес, про нумерацію квартири, про розміщення тимчасової споруди, про погодження заяви про наміри Пирятинським госпрозрахунковим очисним спорудам щодо реконструкції каналізаційного колектору.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua