Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
16 лютого 2018 року 12:01

Засідання виконавчого комітету

15 лютого відбулося чергове засідання виконавчого комітету. На порядок денний було винесено 26 питань. Проте розглянути та затвердити вдалося лише одне з них: „Про звіт про роботу виконавчих органів Пирятинської міської ради у 2017 році“. Розгляд питання зайняв близько трьох годин.

Керуюча справами виконкому міської ради Лариса Кочур доповіла про роботу виконавчого комітету міської ради у 2017 році, а також про діяльність відділів  її підпорядкування. Заступник міського голови з питань діяльності виконкому міської ради Ігор Шикеринець та начальники структурних підрозділів прозвітували про реалізацію повноважень виконавчого комітету, які передбачені статтями 27-40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“. Крім того, начальник фінансового управління міської ради Світлана Кеда проінформувала про виконання бюджету Пирятинської ОТГ за 2017 рік за доходами та видатками. Зазначила, що видаткову частину бюджету виконано на 95,7 %. Це значно кращий показник у порівнянні з попереднім роком. Про діяльність та реформаторські виклики у галузі освіти поінформувала керівник відділу освіти Тамара Коваленко.

Після затвердження звіту члени виконкому Олександр Снаговський, Сергій Безбородов та Олександр Чепур залишили засідання. Відповідно членів виконкому стало недостатньо для кворуму, аби мати можливість затверджувати інші  25 питань порядку денного.  Тому  заступник міського голови з питань діяльності виконкому міської ради Ігор Шикеринець вимушений був закрити засідання виконавчого комітету.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua