Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
7 лютого 2018 року 18:54

На засіданні земельної комісії

7 лютого відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи за участю голів інших постійних комісій.

Депутати заслухали інформацію про роботу відділу будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради за минулий рік, ознайомилися з переліком об’єктів, де планується капітальний ремонт, реконструкція чи будівництво у 2018 році. Начальнику відділу Марині Зергані запропоновано до зведених комісій підготувати уточнений перелік з урахуванням пріоритетності виконання робіт для визначення черговості їх фінансування.

Розглянуто питання щодо вибору підрядних організацій, які заявили про свої наміри виконувати роботи з поточного ремонту об’єктів міської ради. Начальник відділу управління комунальною власністю Тарас Ільченко проінформував, що на даний час три підрядні організації подали заявки на виконання ремонтних робіт у приміщенні колишнього гуртожитку, де планується облаштування кількох кабінетів для працівників відділів освіти, культури, соціального захисту. Хто буде проводити ремонт, ще не визначено, оскільки немає затвердженого порядку проведення конкурсу. Проект розробляється, його буде винесено на засідання виконкому міської ради, яке відбудеться 14 лютого, і одразу після затвердження можна буде проводити конкурс на визначення підрядної організації, яка ремонтуватиме кабінети. Практику визначення підрядника на умовах проведення конкурсу міська рада продовжуватиме й надалі.

Начальник відділу із земельних та екологічних питань виконкому міської ради Євгеній Стадник проінформував про плани відділу у сфері екології. Комісія рекомендувала до 1 квітня 2018 року розробити і подати на затвердження сесії міської ради Програму поводження з твердими побутовими відходами у навчальних закладах Пирятинської міської ради; визначити місце для складування та сортування ТПВ; провести круглий стіл за участю науковців Національного природного парку „Пирятинський“ та Київського національного університету ім. Тараса Шевченка з питань відновлення водності річки Удай; вивчити питання щодо можливості залучення сторонніх організацій для відлову безпритульних тварин на території Пирятинської ОТГ та проведення санації дерев у місті.

За попередньою рекомендацією комісії, вивчивши досвід інших громад, Євгеній Стадник розробив проект Правил утримання собак, котів, інших домашніх тварин у Пирятинській ОТГ. Цей проект буде допрацьовано та винесено на затвердження сесії міської ради.

Наступним питанням заслухано інформацію начальника відділу управління комунальною власністю Тараса Ільченка щодо стану інвентаризації об’єктів комунальної власності Пирятинської ОТГ. На даний час  відділ активно займається цією роботою і, хоча є ряд проблемних об’єктів, планує завершити її протягом першого півріччя 2018 року.

Також комісією обговорено питання, пов’язані з будівництвом полігону твердих побутових відходів та можливістю розміщення на існуючому сміттєзвалищі відходів, які будуть вивозитися з території Давидівської сільської ради, під час проведення будівельних робіт.

Крім того, секретар міської ради Тетяна Чайка проінформувала членів комісії та присутніх, що, відповідно до доручення голови Полтавської обласної державної адміністрації  Валерія Головка, у п’ятницю, 9 лютого, скликається тридцять шоста позачергова сесія міської ради. На розгляд сесії виноситься одне питання стосовно передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які знаходяться за межами населених пунктів та перебувають у державній власності, у власність Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади. Зазначила, що до кінця тижня такі сесії буде проведено у всіх об’єднаних територіальних громадах області. У понеділок, 12 лютого, прийняті рішення разом з клопотаннями органів місцевого самоврядування щодо проведення інвентаризації земель, які будуть передаватися у власність об’єднаних громад, необхідно подати до Полтавської облдержадміністрації.

У зв’язку з цим профільна комісія розглянула та рекомендувала сесії міської ради затвердити проект рішення з даного питання.

 

 

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua