1 лютого відбулася робоча зустріч партнерів проекту соціологічної агенції „ФАМА“ з працівниками Пирятинської міської ради. Метою зустрічі було напрацювання Плану дій та визначення конкретних кроків для підвищення рівня верховенства права при наданні соціальних послуг. Мар’яна Малачівська-Данчак та Зоряна Христина відмітили ті якісні зміни, які відбулися в Пирятині з моменту проведення соціального дослідження: відкрито ЦНАП, створено віддалені робочі місця адміністраторів у старостатах, розширено перелік адміністративних та муніципальних послуг, впроваджується єдиний стандарт обслуговування відвідувачів, доукомплектовується кадровий склад виконкому. Координатор проекту Лариса Кочур проінформувала, що виконавчий комітет впроваджує нову електронну програму Реноме SQS Реєстр громади, яка дає можливість формувати нову базу даних стосовно реєстрації громади, зменшити час обслуговування клієнтів. Крім того, з метою впровадження електронних послуг та забезпечення відкритості, прозорості, доступності в діяльності міської ради розпочато роботу із розробки веб-порталу „Пирятин SMART“. Робоча група, за участю керівництва міської ради: Лариси Кочур та Тетяни Чайки, керівника-адміністратора ЦНАПу Людмили Коваль, начальника загального відділу, персоналу та інформаційного забезпечення Оксани Мілюти, начальника юридичного відділу Руслана Соловйова, провели інтенсивну роботу з метою визначення конкретних завдань для муніципалітету при наданні адміністративних послуг, пов’язаних із земельною сферою, сферами будівництва, архітектури та комунальною власністю міста Пирятина.
Серед пропозицій: внесення змін до окремих нормативно-правових актів, зокрема – Регламенту Центру надання адміністративних послуг, інструкції з діловодства. Запропоновано ряд окремих кроків у покращенні роботи з персоналом. Крім того, окремим блоком засідання робочої групи було напрацювання завдань для удосконалення комунікацій з мешканцями міста.
Напрацьовані пропозиції та рекомендації будуть підставою для видачі міським головою розпорядження.