37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
15 серпня 2020 року
Головне меню
Актуально

Оголошено прийом документів на отримання роботодавцями компенсації на відшкодування вартості місячного стажування працівників.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 35
переглядів: 148
візитів сьогодні: 224
візитів всього: 187250
Корисні посилання
В Пирятинській ОТГ успішно реалізується реформа у сфері надання адміністративних послуг
31 січня 2018 року 13:45

У 2015 році для Пирятина відбулася історична подія – утворилася міська об’єднана територіальна громада. З’явилися нові можливості та нові повноваження. Міська рада визначила пріоритетний напрям роботи органу місцевого самоврядування – надання послуг населенню і поставила завдання -  створити Центр надання адміністративних послуг.

У 2017 році, завдяки реалізації проекту Німецького товариства міжнародного співробітництва „Реформа управління на сході України“, ця ідея стала реальністю. Облаштовано сучасний офіс з можливістю обслуговувати громаду на більш високому професійному рівні. Мешканці Пирятинської ОТГ тепер отримують адміністративні та муніципальні послуги швидко,  якісно, в комфортних умовах та доброзичливій атмосфері.

На сьогодні у ЦНАПі виконкому міської ради можна отримати 115 адміністративних та муніципальних послуг. За чотири місяці минулого року адміністраторами надано 5497  послуг, а в січні 2018 року – вже 1400. Серед них: послуги з паспортних питань, реєстрація місця проживання, реєстрація бізнесу та нерухомості, із земельних питань, будівництва та архітектури, соціальних питань (видача довідки про склад сім’ї або про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, отримання матеріальної допомоги на лікування, постановка на облік в дошкільний навчальний заклад, на квартирний облік та ін.).

Для зручності відвідувачів працює електронна черга, встановлено банківський термінал для оплати платних послуг. В зоні очікування для відвідувачів з дітьми облаштовано дитячий ігровий куточок, а для матусь із немовлятами в санітарній кімнаті є гаряча вода та встановлено пеленальний столик. Затверджено такий графік роботи, щоб послугою могли скористатися в зручний для себе час всі верстви населення.

Крім того, створено віддалені робочі місця в старостатах, де надаються і соціальні послуги. Така робота дає можливість реалізувати головну мету – наблизити послугу до споживача.

У пирятинців також є можливість отримати фахову консультацію не тільки адміністратора, а й фахівців-юристів, які працюють в Бюро правової допомоги та щотижня приймають громадян в ЦНАПі. Крім того, тут можна отримати роз’яснення спеціалістів стосовно зайнятості населення, захисту прав споживача, приватизації житлового приміщення та земельних питань.

Всього за кілька місяців своєї діяльності Центр надання адміністративних послуг став членом Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг та першою платформою з обміну досвідом Асоціації ОТГ.

На досягнутому міська рада не зупиняється. Робота  ЦНАПу удосконалюється. Нещодавно виконавчим комітетом впроваджено  нову автоматизовану систему - Реєстр територіальної громади, за допомогою якого формується сучасна база даних. Це база даних ХХІ століття – сучасна та захищена. Вона не має нічого спільного з колишніми картотеками, бо усе автоматизовано. Реєстр громади дає можливість  обмінюватися інформацією з іншими установами про особу, реєстрацію, зняття із реєстрації мешканців ОТГ. Зокрема,  інформація з Реєстру надається управлінню соцзахисту для вчасного призначення субсидій та інших державних соцдопомог.

В найближчих планах – впровадження нових послуг та електронних сервісів, створення нового порталу „SMART Пирятин“ з кабінетом мешканця, аби, не приходячи у Центр, громадянин міг не лише проконсультуватися, а й замовити певні послуги чи записатися в чергу до адміністратора.  

Тож крок за кроком Пирятинська міська рада будує безпечне, сучасне європейське сервісне місто, орієнтоване на потреби громадян!


Пошук по сайту
 
Smart
Ваша думка для нас важлива!
Анонси подій

Графік проведення постійних комісій з розгляду питань порядку денного сімдесят третьої сесії Пирятинської міської ради

12 серпня 2020 року

13:00 - з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та ЗМІ

13 серпня 2020 року

13:15 - з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури, охорони природи та соціального захисту

14:00 - з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва

14 серпня 2020 року

09:00 - з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи

19 серпня 2020 року, о 14:00, в Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання сімдесят третьої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад:

1. Начальник відділу державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради-державний реєстратор

2. Начальник відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради

 

Додаткову інформацію можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг виконкому міської ради (адреса: площа Героїв Майдану, 2, м.Пирятин або за телефонами (05358) 32350, 32353, 066-617-94-32).

Пирятинська міська рада оголошує конкурс дитячих відеороликів про Пирятин!

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує щорічний конкурс із благоустрою  „Найкращий будинок та благоустрій території“ та запрошує пирятинців взяти активну участь у ньому.

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

Лариса Василівна Кочур, керуючий справами виконкому міської ради 14 серпня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

Шановні жителі громади!

 Міський голова Олексій Рябоконь здійснює щопонеділка з 13:00 до 14:00 особистий прийом громадян дистанційно. Поспілкуватися з ним можна, зателефонувавши за номером: (05358) 3-23-53, 050 - 569-27-70. 

15 серпня ви зможете поспілкуватися із заступником міського голови Ігорем Станіславовичем Шикеринцем та поставити свої запитання за номером  3-23-53, 050-569-27-70.

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Прийом громадян здійснюється за адресою: м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 2

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2020 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.587642 sec.)