Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
26 вересня 2017 року 22:08

Державна фіскальна служба України інформує

В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс для платників

та фінансових установ

 

ДФС створено програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Починаючи з 1 вересня 2017 року через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується:

- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;

- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів .

- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;

- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція)).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків. (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/programniy-modul/)

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

Нова форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та порядок ведення їх обліку

 

Наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2017 N 591 затверджено форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.

Вести таку книгу повинні фізичні особи-платники податку, які зобов’язані:

- подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) або мають право на таке подання з ціллю повернення зайво сплачених податків, в тому числі при застосуванні права на податкову знижку.

В порівнянні зі старою формою Книги, затвердженою наказом Міндоходів від 11.12.2013 №794, оновлена форма Книги передбачає ведення обліку не тільки доходів, які включаються в загальний річний оподатковуваний дохід, але і тих, які в оподатковуваний дохід не включаються.

Крім цього, зокрема:

- з Книги вилучені графи для обліку іноземних доходів;

- окремо виділені 5 граф для ведення обліку витрат, пов’язаних з правом на податкову знижку, і за операціями з інвестиційними активами (зазначені реквізити документа, які підтверджують понесені витрати);

- в оновленій Книзі будуть зазначатися назви отриманого доходу і понесених витрат.

Книга обліку та реєстр документів (за наявності) знаходяться у платників податків та повинні надаватись контролюючим органам на їх вимогу.

Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування в черговому номері бюлетеня «Офіційний вісник України» від 11 серпня 2017 року № 63.

 

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

До уваги платників податків, зборів, інших платежів!

 

Звертаємо Вашу увагу на те, що нараховані і сплачені суми податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску обліковуються в інтегрованих картках платників (ІКП), які відкриваються органами ДФС за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. Облік нарахованих і сплачених сум ведеться автоматично.

Для того, щоб сплачена Вами сума відобразилася саме у Вашій ІКП, необхідно чітко дотримуватись вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (далі Порядок 666). В цьому Порядку в доступній формі, з прикладами описано як правильно заповнювати поле платіжного документа «Призначення платежу».

Важливо!

Саме поле «Призначення платежу» в першу чергу використовується ІС «Податковий блок» для ідентифікації платника податку та занесення сплаченої суми до його ІКП. В разі некоректного заповнення Вами цього поля сплачена сума буде обліковуватись як нез’ясована, а у Вашій ІКП може виникнути податковий борг, на який у свою чергу нарахуються пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату. Навіть у разі встановлення належності Вам сплаченої суми, її можна буде занести до Вашої ІКП тільки поточною датою. За період існування податкового боргу в ІКП буде нараховано пеню та штрафні санкції у відповідності до чинного законодавства.

Коректно заповнене поле «Призначення платежу» повинно виглядати так:

*;101;1111111111;текст призначення в довільній формі, де:

* - обов’язковий символ

; - обов’язковий символ

101 – код виду сплати відповідно до Порядку 666 (у прикладі – для добровільної сплати)

; - обов’язковий символ

1111111111 – код платника (ЄДРПОУ для юридичної особи, І.П.Н. для фізичної). Саме в ІКП платника з цим кодом буде зарахована сплачена сума.

; - обов’язковий символ

Врахуйте це при заповненні платіжних документів (в тому числі й через банківські термінали) та вимагайте від операторів банків, поштових відділень коректного заповнення вказаного поля.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

Про функціонування Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР)

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua