Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
20 вересня 2017 року 18:17

Максимум сервісу, максимум послуг і максимум комфорту

 

15 вересня 2017 року відбулося офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради, який працював в тестовому режимі з 07 серпня 2017 року.

Згідно з затвердженими переліком 4 адміністратори  ЦНАПу надають 109 видів адміністративних  та муніципальних послуг.

Земельні та паспортні питання, реєстрація бізнесу та майнових прав, довідки та консультації – всі ці послуги зібрані в одному приміщенні, зроблені максимально простими, зрозумілими та доступними.

Щодня мешканці громади отримують понад 50 послуг, близько 30 консультацій та отримують від 10 до 15 документів замовлених послуг. Для зручності у ЦНАПі встановлено платіжний термінал, яким користуються не тільки замовники послуг, а й інші громадяни.

Створено віддалені робочі місця (адміністратори старостатів) у Калиновомостівському та Олександрівському старостатах, що надає можливість отримувати послугу за місцем проживання.

Нагадуємо, що ЦНАП працює за графіком:

понеділок: 08-00 - 17-00;

вівторок: 08-00 - 17-00;

середа: 08-00 - 17-00;

четвер: 08-00 - 19-00;

п’ятниця: 08-00 - 17-00;

субота: 08-00 - 14-00.

Телефон для довідок: (05358)3-23-53, (05358)3-23-50

Ми намагаємося швидко і легко вирішувати найпоширеніші питання, що виникають у відвідувачів. 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua