15 вересня 2017 року відбулося офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради, який працював в тестовому режимі з 07 серпня 2017 року.
Згідно з затвердженими переліком 4 адміністратори ЦНАПу надають 109 видів адміністративних та муніципальних послуг.
Земельні та паспортні питання, реєстрація бізнесу та майнових прав, довідки та консультації – всі ці послуги зібрані в одному приміщенні, зроблені максимально простими, зрозумілими та доступними.
Щодня мешканці громади отримують понад 50 послуг, близько 30 консультацій та отримують від 10 до 15 документів замовлених послуг. Для зручності у ЦНАПі встановлено платіжний термінал, яким користуються не тільки замовники послуг, а й інші громадяни.
Створено віддалені робочі місця (адміністратори старостатів) у Калиновомостівському та Олександрівському старостатах, що надає можливість отримувати послугу за місцем проживання.
Нагадуємо, що ЦНАП працює за графіком:
понеділок: 08-00 - 17-00;
вівторок: 08-00 - 17-00;
середа: 08-00 - 17-00;
четвер: 08-00 - 19-00;
п’ятниця: 08-00 - 17-00;
субота: 08-00 - 14-00.
Телефон для довідок: (05358)3-23-53, (05358)3-23-50
Ми намагаємося швидко і легко вирішувати найпоширеніші питання, що виникають у відвідувачів.