Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
5 липня 2017 року 13:19

Про надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ за січень –травень 2017 року

За січень – травень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 72253 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 8567 адміністративних послуг.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 3772 послуги. Також, фахівці Центрів надали 1452 витяги з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 840 платників єдиного податку, 663 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 702 книги обліку розрахункових операцій, 295 розрахункових книжок, видано 175 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів та 364 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованих в холі ЦОП скриньок пропозицій та побажань. Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 140 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2100 відгуках.

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua