31 травня відбулося засідання двадцять третьої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання. Більшість питань депутати прийняли швидко та одноголосно, оскільки опрацювали їх на засіданнях постійних комісій. Але були й такі питання, обговорення яких тривало понад годину.
Одне з них - місцева ініціатива „Про внесення змін до Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом Пирятинської міської ради у системі електронних закупівель.“ Громадський активіст Богдан Бондаренко запропонував знизити поріг електронних закупівель робіт до 200 тисяч гривень (законом встановлено 1,5 млн. грн). Депутати підтримали ініціативу, але не могли визначитися із терміном вступу в дію цього рішення, оскільки воно може затримати процес закупівлі вікон для освітніх та культурних закладів і відповідно строки виконання робіт. Було запропоновано три терміни: 1 липня, 15 липня та 1 серпня. Більшістю голосів визначено, що рішення вступає в дію 15 липня 2017 року.
Внесено зміни та доповнення до Програми сприяння створенню ОСББ на 2017-2018 роки. Зокрема, умову „Фінансування ОСББ проводиться після погашення жителями будинку (будинків) 50 % від загальної суми боргу за послуги, надані комунальними підприємствами (КП „Каштан“, КП „Пирятинський міський водоканал“, Пирятинські госпрозрахункові очисні споруди)“ вилучити з Програми.
Крім цього, було внесено зміни до бюджету міської ОТГ. З обласного бюджету надійшло 500 тисяч гривань на придбання спеціалізованої техніки для збору, переробки та складування побутових сільськогосподарських та промислових відходів (співфінансування на придбання грейдера). Виділено кошти: на покращення матеріально-технічної бази ФАПу в с. олександрівка, на оплату енергоносіїв Центру первинної медичної допомоги, на фінансування Програми забезпечення надання медичної допомоги жителям Пирятинської міської ОТГ Пирятинською ЦРЛ, на придбання котла для ДНЗ „Червона шапочка“, для демонтажу старої труби та встановлення нової системи димовідведення станції юних техніків, для ЦДЮТ на встановлення гратів, придбання палаток та матеріалів для організації гурткової роботи, на проведення ремонтних робіт приміщення ДЮСШ та на оплату послуг волонтера в літньому таборі ліцею.
Прийнято Програму „Шкільна парта 2017-2019“, в рамках якої планується створити належні сприятливі умови для навчання, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, зменшити рівень захворюваності школярів, зберегти і зміцнити фізичне здоров’я дітей шкільного віку. У 2017 році заплановано придбати парти для навчальних закладів Пирятинської міської ради на суму 561 тисяча гривень.
Також прийнято ряд земельних питань та затверджено питання про звернення Пирятинської міської ради до Президента, Голови ВРУ і Прем’єр міністра щодо необхідності якнайшвидшого прийняття у другому читанні проекту ЗУ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель“.