25 – 26 квітня 2017 у Києві відбулася міжнародна конференція „Кращі практики надання адміністративних послуг в малих громадах України, Вірменії та Грузії“, на якій Пирятинську міську об’єднану територіальну громаду представляли керуючий справами виконавчого комітету Лариса Кочур та начальник відділу муніципальних послуг і правових питань Людмила Коваль. Мета конференції – обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг в малих громадах України, Вірменії, Грузії.
Конференція організована Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за підтримки проекту „Реформа управління на сході України“, що виконується компанією GIZ за дорученням Уряду Німеччини.
У конференції взяли участь представники міжнародних організацій, центральних органів виконавчої влади України, об'єднаних територіальних громад та керівники Центрів надання адміністративних послуг громад-партнерів проекту, неурядові організації та експерти. Свій досвід надання адміністративних послуг в малих громадах представили учасники конференції з Вірменії та Грузії.
Програма конференції складалася з пленарних та секційних засідань на теми:
Адміністративно-територіальна реформа та децентралізація в Україні,
Функціонування системи надання адміністративних послуг в Україні,
Децентралізація адміністративних послуг,
Запровадження надання найпопулярніших адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг (зокрема, реєстрація бізнесу та об’єднань громадян, реєстрація актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, вирішення земельних питань, оформлення паспортних документів та реєстрація місць проживання, реєстрація автотранспортних засобів та оформлення посвідчень водія),
Міжнародний досвід надання адміністративних послуг в малих громадах,
Практика створення Центрів надання адміністративних послуг в об'єднаних територіальних громадах України.
Крім цього, для учасників конференції було проведено захід у форматі „Відкритий простір“.
Представники Пирятинської ОТГ почерпнули багато інформації щодо роботи ЦНАПів. І незабаром впроваджуватимуть здобутий досвід у роботі Пирятинського Центру надання адміністративних послуг, який буде комфортним як для відвідувачів, так і для працівників, і де максимально якісно обслуговуватимуться пирятинці, використовуватимуться інноваційні підходи та електронні сервіси.